Hej Jacob Nej, desværre |
under internet, e-handel, websites osv....
Hej Jacob Nej, desværre |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
under internet, e-handel, websites osv.... |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
KTJ-Media.dk, Din kampagne er blevet oprettet. På denne side kan du de kampagner i din kategori: http://sponsorlinks.amino.dk/?page=hent-tilfaeldige-mailkampagner&category_id=13&count=100 Som du kan se er der mange kampagner i denne kategori der går i rotation, men den kommer frem. I version to af Amino Boost påtænker vi at lave det så man kan se antal klik osv. |
takker. Ud over det ser det ud som om at annoncevisningen sker automatisk, altså sådan helt på random basis. Det kunne være smart her hvis man havde en tæller på så man var sikker på at ens annonce blev vist et minimum antal gange. Når det køre meget random som det ser ud til at det gør, så risikere man at ens annonce slet ikke bliver vist, især hvis der er rigtig mange annoncer. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
Hej Jimi Du kan se din kampagne her: http://sponsorlinks.amino.dk/?page=hent-tilfaeldige-mailkampagner&category_id=1&count=100 Så den er oprettet og kommer også ud.
|
Såfremt antallet af mails vi sender ud er højt - hvilket det er - vil statistikken bevirke at du vil få ligeså mange visninger om vi vælger dem tilfældigt eller bruger en tæller. Hvis vi derimod ikke sendte så mange mails ud vil jeg kunne se ideen med en tæller. |
Det er måske rigtig nok. Takker for hjælpen |
Kim Tetzlaff
👉 Mere om mig
En side kommentar! |
Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner