Der er stadig 99.9 % af vejen tilbage før jeg ville kontakte dig.
Det tal er nede på 98,5 % lige nu- så det går da den rigtige vej
Det ændrer dog ikke på, at jeg ikke får tillid af flot grafik - hvis du var grafiker og du solgte animeret grafik, så ja, men det gør du ikke - og så trækker den opmærksomheden bæk fra det, du gerne vil.
Du er blevet klarere i din formulering; men det er stadig blot ikke underbyggede påstande, du kommer med.
Det er ved at underbygge dine påstande, 100% overbevisende, at du kan flytte mig rigtig mange procent.
Hvis du prøver at gå dit site igennem, vil du blive overrasket/forfærdet over, hvor mange steder dit firmanavn kunne have været byttet ud med en hvilken som helst anden konsulentvirksomheds uden at det ville ødelægge forståelsen. Det er et tegn på, at dine tekster bevæger sig på et meget overordnet plan - og derfor mangler det konkrete twist, der gør dem relevante og aktiverende. Eksempelvis er pointen ret tydelig under din profiltekst: http://www.ztrong.dk/profil.asp
Det samme gør sig gældende med dine billeder ... men det skrev jeg vist lidt om tidligere i denne tråd ;-)
Og resultatet af samarbejdet mellem Kommunikationspartiet og Ztrong kan ses her på denne nye hjemmeside: www.ztrong.dk
Det har været en fornøjelse af arbejde med en virksomhed med så stor diciplin og ihærdighed for at opnå kundens ønsker...
Her d. 1. har jeg 2 års fødselsdag, og det var i den forbindelse jeg syntes at siden trængte til at blive bedre og mere forståelig - håber at I kan lide den