Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lærte jeg noget af Karsten Nygaard, Strategen?

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Odense C.
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg har lært en masse af at læse denne tråd så det vil jeg ikke kommenterer på, men jeg bruger safari som browser og der virker siden ikke.... Den er tydeligvis ikke kompatibel...

Held og lykke med arbejdet.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 11:03

Hej

Jeg ville omdøbe "Køb Ztrong produkter" til f.eks.

"Ztrong tilbyder"

og ikke omtale dine ydelser som produkter, da dette oftest er et ord der anvendes i anden forstand.

Så ville jeg også lave en "Ordforklaring" for der er mange ord folk ikke kender til, endsige er eksisterende ord, derfor er du nødt til at forklare dem.

Og så går det lidt stærkt tror jeg. Du skriver at man kan vinde Mindfullnes Meditation, men den side der kommer frem handler om Protreptik og protreptisk coaching og først længere nede kommer der noget om meditation. Du glemmer at skrive noget om hvad Mindfullness er.

Og flere steder står der "Køb Ztrong Produkter" virker forvirrende, da man ingen steder kan købe noget uden at kontakte dig, og der er ingen priser.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:04

Hejsa.

Det er utrolig vigtigt at du tager Christians (Imarketing) indlæg seriøst, da han påpeger rigtig mange grunde til at din hjemmeside ikke indfrier kundens behov.

Du har meget med at skulle forklare i lange tekster, men sandenheden er at du heller ikke gider at læse brugvejlederen og om det tekniske indholde, da du købte din Tv. - bare det virker så er indholdet lige meget.

Skriv det der er relvant for en besøgende - altså ram udbyttet for læserens behov.

Læs eventuelt mit blogindlæg her, om hvordan du bygger din hjemmesides tekstindhold op, så du vender en besøgende til en købelystende kunder.

Har du spørgsmål eller ønsker du en dialog omkring emnet, så er du velkommen til at kontakte mig.

MVH

Glenn.

PS: 5 Star til Christian her fra.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 18:21

Hej Maibritt

Det er sjældent, jeg nærmest ordret er enig i andres aminoindlæg om kommunikation og tekstforfatning til et website. Christian og jeg er generelt heller ikke altid enige, men dog sjældent helt uenige. Denne gang er vi helt enige: Fantastisk godt og konkret indlæg, Christian!

Jeg vil gerne underbygge budskabet med to enkle tilføjelser:

1) Billederne i din sides topbannere er så perfekte og amerikaniserede, at det ikke sender signalet om den menneskelige forståelse og indsigt, jeg er sikker på, du tilbyder. Som Leonard Cohen så smukt har sunget det: "There's a crack in everything - that's where the light gets in" ... jeg kan som besøgende ikke helt se, hvor din åbning er til mig, der er et klik fra at blotte min egen 'utilstrækkelighed' og lyst til at lære mere.

2) Ordet 'Køb' kan godt skræmme mig. Specielt når jeg ser det, inden jeg kender sælgeren. Kunne du præsentere produkterne med en blødere men lige så opfordrende overskrift? Ja, det kan du godt ;-)

Designet er lækkert, og indholdet kan meget nemt blive det - du mangler bare at få struktureret det lidt. Dine budskaber får du bedst frem på siden med udtalelser. Lad det være din inspiration for resten af din kommunikation på siden: Show it, don't tell it.

Rigtig god søndag!

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 08:30

Jeg kan ikke takke jer nok, for jeres konstruktive feedback.  Samler sammen og kigger på det.

Fortsat god dag Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 12:09

Så er der foretaget ændringer, der hvor jeg også syntes, at det var en god ide/tiltrængt - især coach siden! Så nu er det spændende, at se, om der kommer flere rundt på sistet www.ztrong.dk Wink

Maibritt Isberg Andersen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:20

Det er bedre uden tvivl.

Nu mangler du så bare at fjerne 80´er lyden fra tennis spillene tilknyttet dine knapper :-)

Mvh

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:24

Lagersalg123:

Det er bedre uden tvivl.

Nu mangler du så bare at fjerne 80´er lyden fra tennis spillene tilknyttet dine knapper :-)

Mvh

Jeg er sikker på at det ikke bliver fjernet. Ej heller designet som fylder 2/3 af skærmen..... Big Smile

Anyway...Ztrong, jeg håber at dine ændringer giver resultat.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:25

Nå, nu kan man ikke ændre i indlæg igen ;o(

Jeg mente naturligvis "toppen", som fylder næsten hele skærmen, så det det handler om, ikke er synligt.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 12:28

Altså I kan jo ikke få det hele, gnæg - jeg har såmænd også en mening...

Maibritt Isberg Andersen

Side 2 ud af 4 (37 indlæg)