Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lærte jeg noget af Karsten Nygaard, Strategen?

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

I uge 47 deltog jeg i "Power til iværksættere og virksomheder i vækst":

http://www.sler.dk/archive/PDF/Arrangementer/SLER-uge47%20folder%202009-press.pdf

Meget spændende program og lærerigt for virksomheden Big Smile 

Jeg blev meget inspireret af Karsten Nygaard´s (http://www.strategen.dk/) indlæg om Markedsføringinternettet.
Især det han bragte på banen vedr. hjemmesiderne. Hvordan de kan gøres mere salgsbare. F.eks. kortere tekst - direkte muligheder for kontakt - tilbud - gratis mm. Karsten fortalte også om Adwords mm. det må jeg tage fat på senere.

Så jeg har taget "Tyren ved horneneDevil - og forsøgt at leve op til nogen af hans råd! Måske tænker du "Så ville jeg da godt lige have set den hjemmeside inden hun rettede den til, ha, ha".

Har du lyst/tid - må du meget gerne gå forbi min hjemmeside www.ztrong.dk 

1. Virker den let og tilgængelig

2. Har du let adgang til mine 3 produkter (coach - mentor - udvikling)

3. Fristes kunden til at kontakte mig

4. Sidst ikke mindst gode råd til yderligere atraktiv hjemmeside er kærkommen

5. Andet?

Ser frem til at høre fra dig Wink

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Kerteminde
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kære Maibritt

Jeg synes det er et virkeligt lækkert design og flotte farver du har. Meget udtryksfuldt og levende med animationerne.

Jeg oplever let adgang til dine 3 produkter. Det kunne blive endnu lettere, hvis der ikke skulle scrolles ned for at se hele teksten på forsiden, men det er jo altid en svær balance. Jeg har selv samme udfordring på min egen hjemmeside www.elsebethfogh.dk. Jeg er også coach.

De varmeste hilsener og held og lykke med den "nye" sideSmile Elsebeth Fogh

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 09:48

Kære Elsebeth

Tak fordi du har givet dig tid til, at kigge min hjemmeside igennem, og din feedback kan jeg absolut bruge - tak for det Wink

Med venlig hilsen Maibritt

Maibritt Isberg Andersen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 16:04

I google chrome, der ser din hjemmeside desværre meget mærkelig ud. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:20

Kære Maibritt,

Teknisk lækker hjemmeside (i hvert fald i IE 8.0) uden for megen tekst.

Savner dog mere "call-to-action" - jf. dit spørgsmål 3. Ikke at jeg skal kloge mig for meget på det, men jeg har selv lige betalt en mindre formue for at få nogle eksperter til at gennemgå en af mine hjemmesider. Her er deres bud på hvordan JEG fik flere folk til at foretage sig noget på min hjemmeside: http://redcarpetsoftware.com :-)

Fra Værløse
Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 16:23
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 16:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Maibritt

Som svar på dine spørgsmål.

Desværre - den er helt gal - lige som med alle andre coaches hjemmesider jeg har set til dato.

Der er stadig 99.9 % af vejen tilbage før jeg ville kontakte dig.

Ja, det siger "bang" med en masse røde farver; og det hopper og det danser; men som potentiel kunde i butikken afleder det mig blot i min forgæves søgen efter: Hvad er det præcist du kan gøre for mig?

Hvad skulle få mig til at klikke på noget når jeg lander på din forside?

Nu klikkede jeg så alligevel på Coach, så du kunne få noget feed back:

Efter at have scrollet næsten under skærmen grundet ""lækker grafik" fandt jeg så det, der kunne svare mig bedst på mit spørgsmål: 

"Ztrong benytter Systemisk Coaching. Her er der tale om en asymmetrisk relation, hvor det er coachens opgave at støtte dig med at udforske din egen måde at forstå og handle på i forhold til din arbejdssituation, problemer, udfordringer, mål samt ønsker for fremtiden. Ztrong coacher udfra det værdsættende perspektiv, hvor grundholdningen er at være anerkendende og undersøgende med fokus på dine ressourcer.

Coaching er et resultatskabende forløb, som kan hjælpe dig med at skabe forandringer og fører dig mod de mål du ønsker at opnå. Coaching er den effektive metode til at genfinde dine ressourcer. Coachen medvirker til at frigøre positiv energi samt udfordre nye og eksisterende mål."

Her er dialogen, der foregår inde i hovedet når jeg læser dette:

"Ztrong benytter Systemisk Coaching."

Jeg tænker: Hvad betyder det? Hvorfor fortæller du mig det?

Du svarer så:

Her er der tale om en asymmetrisk relation, hvor det er coachens opgave at støtte dig med at udforske din egen måde at forstå og handle på i forhold til din arbejdssituation, problemer, udfordringer, mål samt ønsker for fremtiden.

Jeg tænker: Pyyyy, ha, den var lang, den må jeg liiige have een gang til, så jeg læser een gang til.

Her er der tale om en asymmetrisk relation, hvor det er coachens opgave at støtte dig med at udforske din egen måde at forstå og handle på i forhold til din arbejdssituation, problemer, udfordringer, mål samt ønsker for fremtiden.

Lidt støj i baggrunden gør, at jeg lige mister tråden igen, så jeg læser lige en gang til:

Ok, endelig er den røget ind på lystavlen; men hvilken værdi giver det mig?

Ztrong coacher udfra det værdsættende perspektiv, hvor grundholdningen er at være anerkendende og undersøgende med fokus på dine ressourcer.

Igen spørger jeg mig selv: "Hvilken værdi giver det mig?"

Coaching er et resultatskabende forløb, som kan hjælpe dig med at skabe forandringer og fører dig mod de mål du ønsker at opnå.

Du kommer med en påstand som du ikke underbygger. Når du gør det, er det rene floskler, overflade uden indhold.

Coaching er den effektive metode til at genfinde dine ressourcer. Coachen medvirker til at frigøre positiv energi samt udfordre nye og eksisterende mål."

Du kommer med en påstand som du ikke underbygger. Når du gør det, er det rene floskler, overflade uden indhold.

Så har jeg brugt tid på at læse hele din side igennem uden at være klogere end da jeg startede.

Selv om jeg sikkert kunne bruge en god coach, så er der ingen der evner at kommunikere hvad jeg har brug for at vide.

Så mit råd vil være:

• Fjern alle distrationer
  • Gør afstanden fra toppen at skærmen og ned til det væsentlige så kort som mulig
  • Skriv kortere, let læselige sætninger
  • Forklar overbevisende, hvordan det kan blive en god bytteforretning,
    for en potentiel kunde at bytte sine penge og sin tid mod det, du kan gøre for dem.

Du må undskylde, at jeg er lidt hård ved dig, håber, at du forstår, at det er sagt i bedste mening Wink

Venlig hilsen,

Christian

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:08

Hej Maibritt

Hjemmesiden er ganske pænt grafisk sat op, men samtidig virker den meget distancerende på mig, og det mener jeg er et stort problem når du netop beskæftiger dig med coaching, mentor osv.

De anvendte "stock/template" billeder er MEGET amerikanske, og gør at det virker med overfladisk og langt fra menneskeligt. Jeg mener at hvis der skal være personer på billederne, burde det så ikke være dem man rent faktisk kan forvente at møde - det andet er alt for perfektionistisk, klinisk og amerikansk i sin værste facon.
Ingen tvivl om at designeren har været en tur i den amerikanske billededatabase og tilkøbe sig et par hurtige billeder der kan bruges.

Jeg vil mene det var klart bedre hvis du brugte tid og penge på at få taget nogen rigtig gode billeder af dig selv/dine medarbejde, det vil styrke troværdigheden meget.

Herudover skal du overveje om rød skal være din identitetsfarve, når du nu skal arbejde med menneskelige relationer. Rød er en meget dominerende farve, og kan måske virke afskrækkende for dine potentielle kunder. Hvis du ikke er noget så langt som at lægge dig fast på denne farve som identitetsfarve, så overvej om andre farver kunne anvendes, tag evt. en snak med din designer om farver og deres psykologiske betydning og om det passer med netop dig og din virksomhed.  Jeg siger ikke at rød er den forkerte farve for dig, men vælger du den skal du være helt klar over signalerne farven skaber - især ved førstegangs indtrykket.

Bortset fra det er det hele ganske pænt sat op og ser professionelt ud, men kort sagt, så pas på det ikke bliver for klinisk og distancerer de menneskelige relationer for meget.

Mvh.

Lars Meyer

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:12

Hej Ztrong

Jeg forstår det nu godt.

Hvis man altid har været i kontakt med sig selv og sine ressourcer lyder det dog som sort snak, og hvis man aldrig har været i kontakt med sig selv og sine indre ressourcer og potential, lyder det også som sort snak.

Hvis man til gengæld har tabt sin indre forbindelse, styrke og selvtillid, midlertidigt, ved man hvad du taler du om. Eller hvis man ikke rigtigt har prøvet at at tappe af ens fulde potentiale, med ved at der er mere derinde, forstår man det også.

Det er er min teori. Og skal udelukkende læses som sådan

Så ingen problemer med forståelse eller design her.

Nogle cases, referencer , video og artikler hvor du uddyber din viden vil dog styrke troværdigheden, den måde Google vil ranke din side på og din kundeportefølje.

God fornøjelse

Stay Strong :-)

Jimi

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Skrevet kl. 18:35

Til alle jer der har svaret på min tråd - tusinde tak for jeres tid og gode råd.

Når jeg kaster en sådan tråd op, kan jeg også tåle kritik - det er jo netop det jeg beder om. Så det er perfekt, om I har givet mig ros eller det modsatte Wink

Jeg vil atter kigger på min site og bruge nogen af jeres forslag konstruktivt.

God weekend Wink

Maibritt Isberg Andersen

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)