Hej Maibritt
Som svar på dine spørgsmål.
Desværre - den er helt gal - lige som med alle andre coaches hjemmesider jeg har set til dato.
Der er stadig 99.9 % af vejen tilbage før jeg ville kontakte dig.
Ja, det siger "bang" med en masse røde farver; og det hopper og det danser; men som potentiel kunde i butikken afleder det mig blot i min forgæves søgen efter: Hvad er det præcist du kan gøre for mig?
Hvad skulle få mig til at klikke på noget når jeg lander på din forside?
Nu klikkede jeg så alligevel på Coach, så du kunne få noget feed back:
Efter at have scrollet næsten under skærmen grundet ""lækker grafik" fandt jeg så det, der kunne svare mig bedst på mit spørgsmål:
"Ztrong benytter Systemisk Coaching. Her er der tale om en asymmetrisk relation, hvor det er coachens opgave at støtte dig med at udforske din egen måde at forstå og handle på i forhold til din arbejdssituation, problemer, udfordringer, mål samt ønsker for fremtiden. Ztrong coacher udfra det værdsættende perspektiv, hvor grundholdningen er at være anerkendende og undersøgende med fokus på dine ressourcer.
Coaching er et resultatskabende forløb, som kan hjælpe dig med at skabe forandringer og fører dig mod de mål du ønsker at opnå. Coaching er den effektive metode til at genfinde dine ressourcer. Coachen medvirker til at frigøre positiv energi samt udfordre nye og eksisterende mål."
Her er dialogen, der foregår inde i hovedet når jeg læser dette:
"Ztrong benytter Systemisk Coaching."
Jeg tænker: Hvad betyder det? Hvorfor fortæller du mig det?
Du svarer så:
Her er der tale om en asymmetrisk relation, hvor det er coachens opgave at støtte dig med at udforske din egen måde at forstå og handle på i forhold til din arbejdssituation, problemer, udfordringer, mål samt ønsker for fremtiden.
Jeg tænker: Pyyyy, ha, den var lang, den må jeg liiige have een gang til, så jeg læser een gang til.
Her er der tale om en asymmetrisk relation, hvor det er coachens opgave at støtte dig med at udforske din egen måde at forstå og handle på i forhold til din arbejdssituation, problemer, udfordringer, mål samt ønsker for fremtiden.
Lidt støj i baggrunden gør, at jeg lige mister tråden igen, så jeg læser lige en gang til:
Ok, endelig er den røget ind på lystavlen; men hvilken værdi giver det mig?
Ztrong coacher udfra det værdsættende perspektiv, hvor grundholdningen er at være anerkendende og undersøgende med fokus på dine ressourcer.
Igen spørger jeg mig selv: "Hvilken værdi giver det mig?"
Coaching er et resultatskabende forløb, som kan hjælpe dig med at skabe forandringer og fører dig mod de mål du ønsker at opnå.
Du kommer med en påstand som du ikke underbygger. Når du gør det, er det rene floskler, overflade uden indhold.
Coaching er den effektive metode til at genfinde dine ressourcer. Coachen medvirker til at frigøre positiv energi samt udfordre nye og eksisterende mål."
Du kommer med en påstand som du ikke underbygger. Når du gør det, er det rene floskler, overflade uden indhold.
Så har jeg brugt tid på at læse hele din side igennem uden at være klogere end da jeg startede.
Selv om jeg sikkert kunne bruge en god coach, så er der ingen der evner at kommunikere hvad jeg har brug for at vide.
Så mit råd vil være:
- Fjern alle distrationer
- Gør afstanden fra toppen at skærmen og ned til det væsentlige så kort som mulig
- Skriv kortere, let læselige sætninger
- Forklar overbevisende, hvordan det kan blive en god bytteforretning,
for en potentiel kunde at bytte sine penge og sin tid mod det, du kan gøre for dem.
Du må undskylde, at jeg er lidt hård ved dig, håber, at du forstår, at det er sagt i bedste mening 
Venlig hilsen,
Christian