Enig. Og man laver selvfølgelig altid et opslag og tjekker, sådan at man ikke risikerer at stå med Sorteper i det tilfælde, at han har oplyst fejlagtigt VAT-nr eller slet ikke er registreret længere. Det ville være tåbeligt ikke at tjekke et udenlandsk VAT, eftersom SKAT's hammer falder med 3000 km/t og du risikerer problemer med sigtelser for momssvig, karrusel-kørsel og meget andet. Med venlig hilsen Flemming
|
Nu bare sådan for at sige "se mig, se mig" så vil jeg høre, om der er et par stykker herinde som vil spille ping pong med mig i forbindelse med et system, vi er ved at udvikle?
Kort fortalt, så vil systemet kunne foretage momsnummerverifikationer "automatisk" dvs. i dialog med det givne regnskabs-/økonomisystem og heruodver opbevare dokumentationen herfor for brugeren.
Det vi bl.a. har brug for er informationer om anvendt system, antal transaktioner og gerne information om, hvad I gør i dag og sidst men ikke mindst "historier fra virkeligheden" dvs. jeres gode og dårlige erfaringer både med at foretage verifikationer - og ikke foretage verifikationer.
Send mig en pm, hvis du/I vil hjælpe.
Vh
Lars
Bliv gratis medlem