Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår må man hæve på kundens dankort?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Og hvad skal man så gøre når man HAR sendt pakken - og så bagefter ikke kan trække betalingen?

Mvh Camilla

.....der lige har oplevet dette for første gang Sad

Te, kaffe og delikatesser på teacup.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 10:04

Hvorfor kunne du ikke hæve beløbet ?

Var den slettet eller hvordan ?

Mvh

Jesper

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 14:20

Hej Jesper,

Jeg fik en fejlkode - og ringede til PBS som oplyste, at der ikke var dækning på kundens kort (electron)

Så nu har jeg skrevet til kunden, men har indtil videre ikke hørt noget.

Nu er det så første gang det er sket for mig, men det må da være et almindeligt problem, hvis alle webshops rent faktisk sender pakken FØR de trækker pengene??

Mvh Camilla

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:30

millakrogh:

Jeg fik en fejlkode - og ringede til PBS som oplyste, at der ikke var dækning på kundens kort (electron)

Så nu har jeg skrevet til kunden, men har indtil videre ikke hørt noget.

Nu er det så første gang det er sket for mig, men det må da være et almindeligt problem, hvis alle webshops rent faktisk sender pakken FØR de trækker pengene??

Det er ihvertfald et tilbagevendende problem med Visa Electron hvis du er for langsom til at hæve pengene.

Jeg mener dog det er muligt at reservere pengene på kortet når kunden "betaler" i din shop, og så enten hæve eller frigive pengene senere.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Sep 08
Skrevet kl. 14:40

Anders Christensen:

Det er ihvertfald et tilbagevendende problem med Visa Electron hvis du er for langsom til at hæve pengene.

Jeg mener dog det er muligt at reservere pengene på kortet når kunden "betaler" i din shop, og så enten hæve eller frigive pengene senere.

Tak for svar! Jeg forsøgte, at hæve dagen efter, så det skulle vel ikke normalt give problemer?

Ifølge PBS var der ikke andet at gøre, end at snakke med kunden om det. Som dog pudsigt nok lidt svær at komme i kontakt med ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)