Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til webshop salg og support - 1902 Software

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en partner til 1902’s Webshop system.

Jeg søger en person med følgende kvalifikationer:

1. Computer litterær på rimeligt niveau

2. Du skal have indgående kendskab til webshops!

3. Du må gerne have kendskab til CMS systemer, men det er ikke et krav

4. Du skal beherske Engelsk både i skrift og tale

5. Du må gerne have en IT konsulent virksomhed som du ønsker at udbygge

6. Du skal brænde for at være den bedste, altså ikke at være nummer to eller tre, du vil være nummer et. (alle siger de vil være nummer et, men det er ikke alle som gider bestille det som skal til for at blive nummer et)

7. Du går ind for telefon tid 8 – 18 hver dag inklusiv Fredag

8. Jeg forstiller mig at du er mellem 25 og 30 år (ikke et krav)

Hvis du kan svare ja til ovenstående og ellers kunne forstille dig at det kunne være cool at arbejde sammen med 1902 Software i – på godt og ondt, i medgang og modgang – så vil jeg gerne høre fra dig med henblik på at undersøge muligheden for et samarbejde omkring salg og support af webshops.

Du kan læse mere om 1902 Software på www.1902software.dk

Du kan bare skrive til mig på peter.skouhus@1902software.com og fortæl mig lidt om hvem du er og hvad dine stærke og svage sider er.

Med venlig hilsen,

Peter

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:49

Peter, det er en god mulighed du giver, for den rette kan der virkelig spindes guld.
Men det skal være en person der ikke er bange for at arbejde, så godt kender jeg dig :-)
Spændende om den person overhovedet findes i Danmark, jeg tvivler desværre.

Dbh Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 19:08

Hej Peter,

Hvad ligger der sådan mere detaljeret bag formuleringen "salg og support af webshops"?

Hvilke opgaver skal personen løse, og hvilke målsætninger har du for personen?

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:15

Hej Martin (Jensen),

Situationen er den at vi ved 1902 Software skal vil lave webshops, come hell or high water, det er en del af vores strategi, og vi er gået i gang.

Nu er det bare sådan at vi kan IKKE så nemt tilbyde support efter klokken 13 - 14 stykker og den support vi kan tilbyde er på Engelsk. Det er fint nok når vi handler med etablerede web shop virksomheder som ved hvordan man giver moms ind, laver en split test osv.

Men, vi vil jo også gerne sælge til de nye web shop ejer som ikke ved det. Og de skal jo have fornuftig support, det er her at kæden falder af.

Derfor søger vi et et seriøst firma / konsulent / enkeltmands virksomhed med hvem vi kan opbygge en sund forretning hvor 1902 Software tager sig af alt hvad der hedder design og udvikling og teknik og den Danske virksomhed tage sig af supporten, evt. hjælper til med salg på sigt.

Vi er åbne for alle muligheder, lige fra at starte en virksomhed sammen til at vi betaler en virksomhed i DK for at udføre support, eller noget helt trejde.

Jeg håber at ovenstående "clarified" behovet.

Alle skal være meget velkommende til at skrive til mig på peter.skouhus@1902software.com eller ringe på Skype, skouhus er mit ID. (p.s. jeg sover efter klokken 16 Dansk tid)

-----------------------

@ MT Det håber jeg så sandelig, der er gode penge og tjene for den rigtige person / virksomhed her, men lykkedes det ikke så finder 1902 bare en anden løsning.

Mvh

Peter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:15

Hej Peter

Jeg synes det er et rigtig godt initiativ i har taget med at finde en dansk supporter.

1) Det skaber tryghed at et firma med base i udlandet har en dansk-boende kontaktperson
2) Det viser professionalisme fra jeres side at i stiller en supporter til rådighed.

Nu ved jeg ikke hvilke type i kigger efter, men såfremt det er muligt, så tror jeg i vil få utrolig meget glæde af at finde en person der selv driver en webshop. Det vil give en helt anden indsigt i kundernes problemstillinger, og jeres konsulent ville kunne spare med kunden om meget andet end teknisk support. Derved kunne der jo også sælges konsulenttimer Wink

Jeg tror der venter et rigtig spændende job til den rette kandidat. Havde jeg kompetencerne og tiden, så ville jeg selv melde mig under fanen Smile

Held og lykke med jagten.

Med venlig hilsen

Morten Andersen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)