Hej Aminoer, Jeg søger en partner til 1902’s Webshop system. Jeg søger en person med følgende kvalifikationer: 1. Computer litterær på rimeligt niveau 2. Du skal have indgående kendskab til webshops! 3. Du må gerne have kendskab til CMS systemer, men det er ikke et krav 4. Du skal beherske Engelsk både i skrift og tale 5. Du må gerne have en IT konsulent virksomhed som du ønsker at udbygge 6. Du skal brænde for at være den bedste, altså ikke at være nummer to eller tre, du vil være nummer et. (alle siger de vil være nummer et, men det er ikke alle som gider bestille det som skal til for at blive nummer et) 7. Du går ind for telefon tid 8 – 18 hver dag inklusiv Fredag 8. Jeg forstiller mig at du er mellem 25 og 30 år (ikke et krav)
Hvis du kan svare ja til ovenstående og ellers kunne forstille dig at det kunne være cool at arbejde sammen med 1902 Software i – på godt og ondt, i medgang og modgang – så vil jeg gerne høre fra dig med henblik på at undersøge muligheden for et samarbejde omkring salg og support af webshops. Du kan læse mere om 1902 Software på www.1902software.dk Du kan bare skrive til mig på peter.skouhus@1902software.com og fortæl mig lidt om hvem du er og hvad dine stærke og svage sider er.
Med venlig hilsen, Peter |
Peter, det er en god mulighed du giver, for den rette kan der virkelig spindes guld.
Men det skal være en person der ikke er bange for at arbejde, så godt kender jeg dig :-)
Spændende om den person overhovedet findes i Danmark, jeg tvivler desværre.
Dbh Martin