Jeg har flere gange med held, truet med at opsige mit abb. hos de forskellige telefirmaer, hvilket har givet mig et par nye mobiltelefoner og nogle gratis måneders internet for at blive! Men jeg har ike haft held til at presse dem permanent... men det er jo nemt at surfe rundt blant telefirmaer, da varerne er så ens! |
Vi har så lave priser som muligt og behandler alle kunder ens. Flere gange om ugen er der kunder, som roser vores butik og siger: ”det er jo slet ikke så dyrt, som vi troede” eller ”den har jeg set meget dyrere på nettet”. Det er vores forretnings-filosofi, og vi kan mærke, at det giver tilfredse kunder og at kunderne kommer igen. Vi tror på, at det i længden giver en sund forretning.
Men jeres råd til mig som Amino-hjælpere er altså:
1) Vi skal sætte priserne op, så der bliver luft til prut og rabatter
2) Vi skal begynde at behandle vores kunder forskelligt
Er det rigtigt forstået?
Skal vi så sætte et skilt på døren, hvor der står: ”Her er varerne lidt dyrere fordi der skal være plads til at prutte om prisen.” – eller skal vi holde vores nye forretnings-filosofi hemmelig for kunderne?
Hvad gør I andre – fortæller I jeres kunder om jeres forretnings-principper, eller holder I dem hemmelige for jeres kunder?
Mvh. Bo Jensen
Butik Go’aften
Bliv gratis medlem