Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksempler på godt design / opsætning af mængderabat

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og vil implementere muligheden for mængde rabat, men mangler en fed / flot måde at vise disse rabatter på, så hvis nogle har nogle links til sites som viser mængde rabatter på en god måde så link løs :-)

 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hje Nikolaj, jeg står og mangler det samme :-) da dit indløg her er snart 3 år gammel, tænker jeg du måske fandt noget godt ? Hvordan viser du mængderabat ? mange hilsner fra signe

Mange hilsner SB

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En god måde var måske at lave et flash-banner som viser at hvis man køber mere falder prisen, fx procentvis :)

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu kører vi med en meget simpel visning af mængderabatter, men lancerer helt nyt design snart hvor vi vil lave et eller andet smart, men tænker stadig over det her 3 år efter :-) Så er stadig interesseret i gode eksempler :-)

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sune, kan du linke til et site der gør det du mener ?

Vi har over 8.000 varenumre og på varelinjen ud for prisen skal vi have et ikon der tydeligt viser at der er forskellige priser hvis de køber forskelligt antal. Priserne ser de så når de trykker....

Mange hilsner SB

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke jeg har nogen konkrete eksempler på det. Telenor køber jo dobbelt del 2 for 1 princippet.

https://kampagner.telenor.dk/customdeal?product0=105169%28AllProducts%29&subscription0=320006%28AllProducts%29&freeSMS0=false&variant0=105169%28AllProducts%29&product1=105169%28AllProducts%29&subscription1=320006%28AllProducts%29&freeSMS1=false&variant1=105169%28AllProducts%29&icid=forside-topbanner-iphone-4s-16gb-dobbeltdeal

Eller kan jeg naturligvis designet det til dig for en billig pris hvis du selv har en idé til hvordan det skal se ud :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)