Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Robot leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg søger nogle der kan levere robot støvsugere og plæneklippere til en god pris..

Er der nogle der kender et firma eller selv kan levere?
Priser m.m

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:19

Hej

Jeg kender en smule til robot plæneklippere. Pt findes der vist 2 primære mærker her i landet - nemlig

1) www.friendlyrobotics.dk/ var de første i Danmark. Det er et verdenskendt mærke fra Israel, som du finder i det meste af verden. Dog mener jeg at de for et års tid siden besluttede sig for at droppe ideen om online forhandlere. Det var i hvert fald beskeden dengang.
2) http://www.omtech.dk/ der importerer Ambrogio robot plæneklippere. Jeg tror faktisk at omtech er på Amino. Der er i hvert fald en Amino der sælger dem, så måske dukker han op i denne tråd.
3) I den billigere ende finder du http://www.imower.cn/en_index.asp der er den kinesiske version. Jeg har hørt en del godt om den, men kun en smule. Herudover er der RIGTIG mange producenter hvis du leder i østen. Tør du det?

Hilsen Morten

Fra Helsingør
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:29

Hej.

Jeg er mere indtrasseret i en jeg kan købe dem fra i Danmark så jeg ikke selv skal stå for import hvis det kan lade sig gøre..

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:33

Hej

Det er jo også derfor jeg har givet dig 2 links til 2 importører af 2 forskellige mærker Wink

Nr 3 var blot et alternativ.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:11

Hej,

Tjek eventuelt op med Dansk Teknologisk Instituts afd. i Odense, som forsker i robotter og sikkert her diverse rapporter liggende om forskellige mærker.
Måske kan det gøre en forskel i dit endelige valg.

/John

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)