Jeg har siddet og søgt indlæg igennem for en god link-building strategi, og jeg har endnu ikke fundet svar på følgende 2 spørgsmål:
Det er PowerPointing jeg gerne vil optimere. Ser frem svar med værdi |
Hej Tobias
Sjovt du lige skriver det indlæg, jeg stod i præcis den samme situation for nogle uger siden. Der nok mange forskellige strategier, men jeg mener struktur og overblik er vigtigt.
Jeg vil gerne have overblikket over hvilke linkkataloger jeg bruger, hvilken tekst jeg bruger, hvilke søgeord jeg bruger, hvornår de blevet tilføjet, samt hvor mange der bliver tilføjet etc. Derudover hvilke søgeord jeg vil fokusere på, fundet deres placeringer på Google, så man kan se udviklingen over tid.
Derfor har jeg lavet et excel dokument, hvor alle disse data er stillet op, diagrammer etc. Så jeg altid har et klart overblik over, hvad jeg har foretaget mig. Jeg bruger ca. 15-30 min. hver dag, for at smide mellem 4-10 links.
Jeg brugte ca. 1 dag på at stable alt det på benene med varierede tekster, fandt link katalogerne, fik det hele opstillede, så jeg egentlig bare copy/paster nu.
Jeg har lige set, at Demib er kommet med nogle nye tiltag på hans Seosupporten, måske det kunne være vejen til at spore, hvordan det så går med udviklingen. Jeg tror i hvert fald jeg vil prøve hans ydelse.
Det blev sgu til noget af et indlæg, men håber det gav dig lidt ideer til hvordan man kan gøre det