Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart i udlandet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer,

Jeg sidder pt. med et web projekt som vi gerne vil have udbredt til udlandet (primært skandinavien til at starte med). I denne anledning har jeg derfor et spørgsmål som jeg håber på nogle herinde måske kunne svare på/hjælpe med.
Første hurdle er at få oversat sitet og indkøbt diverse domæner for de respektive lande - dette er gjort. Den hurdle som vi så sidder med nu er den personlige kontakt som vi gerne vil kunne tilbyde vores kunder - dvs email og især telefon.
Vi vil gerne være i stand til at tilbyde fx svenskerne at de kan ringe til et telefon nummer og få fat i en der kan svensk, da vi ikke føler at det med at oplyse man ringer til en dansker eller lign. er vejen frem - det giver alt andet lige en lidt støre tryghed for kunden når de kan komunikere på deres ''modersprog''.
Virksomheden er stadig i opstartsfasen og derfor har vi ikke lyst til at fastansætte nogle til en sådan opgave, men derimod noget freelance/''modtag betaling for det man laver'' agtigt samarbejde.
Nogle herinde der ved om dette overhovedet er en model man skal gå efter, eller om der måske findes en anden løsning? Og hvem man evt skulle kontakte for at komme videre?

Ser frem til noget konstruktiv feedback :-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:21
Hej Jesper

Det lyder umiddelbart til, at du har brug for en contact center løsning hos en af udbyderne, som har kontorer i alle de skandinaviske lande og måske også i alle øvrige europæiske lande.

Hvor mange henvendelser (telefon+mail+chat+brev+fax) forventer du ca. at have om dagen om et år?

Jeg har et indgående kendskab til markedet for callcentre i norden og europa og hjælper dig gerne lidt på vej.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Apr 06
Skrevet kl. 09:41
Hej Anders,

Uha, det er jo altid svært at svare på - så mange som muligt ;-)
Men et realistisk bud ville nok lyde på mellem 1-3 henvendelser pr. land pr. dag. Så har jeg vist ikke sagt for meget :-)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 09:54
Hej Jesper.

Ja, så bliver det svært at finde en outsourcing partner, desværre. Der skal væsentlig større volumen til for det fleste spilleres vedkommende.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 29. Apr 06
Skrevet kl. 09:59
Hej Anders,

Ja, lige præcis. Også derfor jeg er lidt i tvilv om hvad den bedste løsning er.

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 14:45
Hej Jesper,

kan du ikke finde en svensker som er bosat i DK og saa bare forwarde kalden paa det svenske nummer til han/hendes mobil telefon, paa den maade har jeg loest problemet. naar han/hun ikke har mulighed for at tage kaldende ryger kunder paa en telefonsvarer med svensk besked.

Mvh

Morten

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 29. Apr 06
Skrevet kl. 15:58
Hej Morten,

Jo så absolut - hvis jeg altså kunne finde en :-(

Jeg har muligvis allerede fundet en nordmand som er bosat i DK, så det er absolut en mindst lige så god løsning.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)