Hej aminoer, Jeg sidder pt. med et web projekt som vi gerne vil have udbredt til udlandet (primært skandinavien til at starte med). I denne anledning har jeg derfor et spørgsmål som jeg håber på nogle herinde måske kunne svare på/hjælpe med. Første hurdle er at få oversat sitet og indkøbt diverse domæner for de respektive lande - dette er gjort. Den hurdle som vi så sidder med nu er den personlige kontakt som vi gerne vil kunne tilbyde vores kunder - dvs email og især telefon. Vi vil gerne være i stand til at tilbyde fx svenskerne at de kan ringe til et telefon nummer og få fat i en der kan svensk, da vi ikke føler at det med at oplyse man ringer til en dansker eller lign. er vejen frem - det giver alt andet lige en lidt støre tryghed for kunden når de kan komunikere på deres ''modersprog''. Virksomheden er stadig i opstartsfasen og derfor har vi ikke lyst til at fastansætte nogle til en sådan opgave, men derimod noget freelance/''modtag betaling for det man laver'' agtigt samarbejde. Nogle herinde der ved om dette overhovedet er en model man skal gå efter, eller om der måske findes en anden løsning? Og hvem man evt skulle kontakte for at komme videre? Ser frem til noget konstruktiv feedback :-) |
Hej Jesper
Det lyder umiddelbart til, at du har brug for en contact center løsning hos en af udbyderne, som har kontorer i alle de skandinaviske lande og måske også i alle øvrige europæiske lande.
Hvor mange henvendelser (telefon+mail+chat+brev+fax) forventer du ca. at have om dagen om et år?
Jeg har et indgående kendskab til markedet for callcentre i norden og europa og hjælper dig gerne lidt på vej.
Hilsen Anders
Det lyder umiddelbart til, at du har brug for en contact center løsning hos en af udbyderne, som har kontorer i alle de skandinaviske lande og måske også i alle øvrige europæiske lande.
Hvor mange henvendelser (telefon+mail+chat+brev+fax) forventer du ca. at have om dagen om et år?
Jeg har et indgående kendskab til markedet for callcentre i norden og europa og hjælper dig gerne lidt på vej.
Hilsen Anders