Jeg kan ikke se oplysningerne om mig selv (ret profil osv.) i Crome. mvh Hans |
Jeg har samme problem. Jeg ændrer min profil i firefox.. det ville dog være rart hvis det virkede i chrome.
Jeg kan ikke se oplysningerne om mig selv (ret profil osv.) i Crome. mvh Hans |
Jeg har samme problem. Jeg ændrer min profil i firefox.. det ville dog være rart hvis det virkede i chrome. |
Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk
Jeg har haft samme problem. Iøvrigt er jeg forundret over forskellen på min hjemmeside, når jeg bruger Explorer, og Mozilla. Jeg kan kun rette mine E-mail indtillinger i Explorer og jeg kan kun rette min hjemmeside i Mozilla. Er der nogen der kan give et godt svar på HVORFOR. |
Hvilken version af Chrome bruger du? Jeg har lige testet "ret profil" på Chrome 4.0.223.16 . Se version af Google Chrome ved at gøre følgende. Håber det hjælper. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Prøv at teste din hjemmeside i http://validator.w3.org/ Lidt poppet sagt, men alligevel: |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Ifølge Jacob er Amino testet og godkendt i Chrome 3 |
Find mig på LinkedIn
Vi har teste Amino i Chrome 3, og der burde ikke være nogle problemer. Hans, gider du at sende mig en screenie af hvordan det ser ud når du har klikket på "Ret profile". Samt evt. prøve at tømme din cookies i Chrome for at se om det skulle virke. |