Gode resourcer til link building
Fra København
Tilmeldt 12. Nov 08
Tobias Schelle
Skrevet
23-11-2009 kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg leder efter nogle gode linkkataloger og evt. do-follow blogs til at lave links til mine produker på PowerPointing
Hvis I har andre forslag til at min link-building, så er jeg åben. Ser frem til række gode ressourcer.
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Hej Tobias,
Der findes masser af linkkataloger på nettet . Jeg har samlet en del af dem her . Jeg vil også anbefale dig at se mit indlæg her .
Hold styr på dine tilmeldinger ( linkkataloger.dk har et nogenlunde værktøj, ellers kan du benytte et regneark
Brug variationer af tekster med forskellige nøgleord
Tilmeld så vidt muligt undersider
De fleste blog bruger naturligvis nofollow :-)
Med venlig hilsen Casper Schneider
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Jeg tror han tænkte på noget branchespecifikt. En relevant side/blog.
Jeg har kigget kort, men kunne ikk finde nogen til dig , desværre.
Held og lykke med jagten :-)
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Frank Hellerup Madsen
Skrevet
23-11-2009 kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Tobias,
En rigtig god ressource for dig vil være blogs og sider, hvor du kan komme til at skrive et gæsteindlæg og få et forfatterlink til gengæld. Hvis du skriver nogle gode indlæg og prøver at pushe dem til blogs med en vis relevans, kan det komme til at gøre gode ting for dig. (også fordi et relevant kvalitetsindlæg også kan medføre besøgende i sig selv i form af besøg fra bloggens sædvanlige læsere).
Svar
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Godt råd Frank :)
I er så kreative jer SEO gangstere :-)
Svar
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
:-)
Tak for endnu et godt link der Casper
Svar