Jeg kan godt selv tegne og har leget lidt med grafik før. Men er lidt tør for idéer.. Jeg er ikke interesseret i at betale en formue for logoet og det skal ikke været et overdrevet detaljeret et. Jeg er ved at starte et firma op og navnet Sepilo har jeg taget til mig. Nogle der har lyst til at lave logoet? Sepilo behøver ikke indgå i logoet. Der kan godt bare være et S i. Det må også gerne laves ud fra hele firmanavnet.. Bare eksperimenter. Ellers kom med nogle tilbud på hvad I skal have for at lave det :-) Obs! Jeg har allerede lavet lidt forumsøgning og fandt intet interessant! |
Logo - Kan du designe?
Smid mig en mail hvis du er interesseret |
Men jeg vil lige se om der er andre der kommer med nogle tilbud... Hvis ikke så skriver jeg lige til dig inden længe :) Kan ikke se din hjemmeside.. Bar så du ved!? |
Ja, primært markedsføring.. Men logoet skal ikke fortælle noget om at det er markedsføring, ligesom at firmanavnet heller ikke gør. Jeg har planer om senere hen at udvide, så det ikke kun er markedsføring og så fungerer det ikke særlig godt hvis firmanavn og logo signalerer at det er det vi laver :) Havde du et bud? |
Okay - du får lige et bud fra mig enten senere i aften eller i løbet af imorgen. |
Tak for den hurtige respons ![]() Laver du andet end logoer? Hjemmesider måske? |
Jeg har dog et godt samarbejde med en række webdesignere, hvis det skulle være |
Det nyeste jeg har lavet var for total computer som også er her på amino.. du kan se det på http://256c.dk/showroom/cases/totalcomputer/totalcomputer.html Du sender bare noglet mere info hvis du har lyst til at jeg skal prøve at løse opgaven for dig... |