Hey. Jeg er igang med at udvikle en service til websites ejere. Jeg er efterhånden ved at være klar til at få testet servicen godt igennem, og vil derfor lave en gratis beta-test-periode. Det er vigtigt at servicen bliver testet ordenligt, og derfor vil jeg i beta-periode ikke kræve penge for at bruge servicen. Problemet jeg roder med er at efterfølgende bliver servicen delt op i en gratis begrænset version og en billig fuld version (5-10 kr om måneden.). Jeg regner med hovedsagligt at teste systemets performance i betaen, når der er mange der bruger den fulde version. Jeg vil selvfølgelig gerne have at så mange så muligt konvertere til betalende brugere når testen er færdig, men jeg kan ikke finde ud af hvordan denne overgang laves bedst. Samtidig ved jeg ikke hvordan selve forsiden/landingpagen skal fortælle om dette. Skal der bare står fri beta eller skal jeg også informere om at servicen senere kommer til at koste penge, hvis man stadig vil have den fulde version. btw. jeg kan ikke bare genstarte servicen efter betaen, da betatesterne derved vil miste en masse informationer, som servicen har givet dem. -Mads |
Konvertere brugere fra gratis betatestere til betalende kunder
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)