Hej Amino'er, Har nu gået i 3 måneder og ledt efter lejlighed uden held. Har både forsøgt private-udlejere via Boligportalen (hvor jeg har skrevet til over 100) og boligselskaber uden held. Derfor vil jeg nu prøve at søge hjælp blandt Amino'er. Vi søger en 2- eller 3-værelses lejlighed (helst 3) beliggende i København (K, Ø, V, S, N, NV, SV og Frederiksberg) - rigtig gerne centralt og tæt på offentlig transport. Mht. pris må lejligheden max koste: 2-værelses: Max 6.000,- inkl. forbrug. 3-værelses: Max 7.000,- inkl. forbrug. Vi kan flytte ind efter nytår. Den venlige sjæl der kan hjælpe os med at finde en lejlighed som vi kan flytte ind i vil, udover ydsterst venlige tanker, modtage en god flaske cognac eller lignende med posten, så snart lejekontrakten er skrevet under. Håber I kan hjælpe os! All the best Kasper S. Andreassen |
hej Kasper
Jeg ved ikke hvor du søger ... men både mig og en kammerat er på udkig efter lejlighed og vi har fået adskillelige tilbud i den prisklasse der. De er fundet på boligbasen.dk, dba.dk og boligportalen.dk