Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lejlighed søges i KBH (Dusør udloves!)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Har nu gået i 3 måneder og ledt efter lejlighed uden held. Har både forsøgt private-udlejere via Boligportalen (hvor jeg har skrevet til over 100) og boligselskaber uden held. Derfor vil jeg nu prøve at søge hjælp blandt Amino'er.

Vi søger en 2- eller 3-værelses lejlighed (helst 3) beliggende i København (K, Ø, V, S, N, NV, SV og Frederiksberg) - rigtig gerne centralt og tæt på offentlig transport. Mht. pris må lejligheden max koste:

2-værelses: Max 6.000,- inkl. forbrug.

3-værelses: Max 7.000,- inkl. forbrug.

Vi kan flytte ind efter nytår.

Den venlige sjæl der kan hjælpe os med at finde en lejlighed som vi kan flytte ind i vil, udover ydsterst venlige tanker, modtage en god flaske cognac eller lignende med posten, så snart lejekontrakten er skrevet under.

Håber I kan hjælpe os!

All the best

Kasper S. Andreassen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:53

hej Kasper

Jeg ved ikke hvor du søger ... men både mig og en kammerat er på udkig efter lejlighed og vi har fået adskillelige tilbud i den prisklasse der. De er fundet på boligbasen.dk, dba.dk og boligportalen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Hej Mikkel,

Tak for dit svar og beklager det sene respons. Jeg har søgt inde på boligportalen.dk og og har skrevet til omkring 150 annoncer, men uden held. Vi var f.eks. ude og se en så sent som i går, men her var der så også 14 andre ud at se samme lejlighed, så vi fik den ikke.

Har prøvet DBA et par gange, men er virkelig træt af at det næste altid er links til eksterne betalingssider! Det er derfor jeg prøver den lidt kontroversielle måde at finde en bolig på nu.

- Ha' en fortsat god aften.

Med Venlig Hilsen

Kasper Andreassen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 21:12

Boliga.dk ogsaa en mulighed, hvis den self ikke allerede er proevet.

Har selv vaeret igennem samme toern, saa ved hvior svaert det er...

Held og lykke

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:58

Kasper-A:

her var der så også 14 andre ud at se samme lejlighed, så vi fik den ikke.

Det er fordi du spiller deres spil ... lad være med det, du er kunden. Sæt dine egne spilleregler.

Insister på at se lejligheden med det samme du ringer, hvis ikke de har tid til det er de ikke interesseret i at få afsat boligen.

Lad være med at skrive under på andet end den endelige lejekontrakt, og når den er underskrevet så _har_ du lejligheden, ikke noget med at den skal godkendes først.

og spørg med det samme om der er andre der har fået lovning på den, sådan at du ikke tager ud og ser på en lejlighed der reelt kan være lejet ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:14

@drhl: Tak for linket, vil jeg helt klart prøve. Ja, det er nemlig ***** svært, men må jo blive ved. Fortsat god søndag.

@Mikkel: Tak for rådene. Det er ofte svært, da de fleste ikke har telefonnummer inde på siden, men blot en e-mail. Sidste gang vi var ude og kigge, ville udlejeren se alle lejerne an, før hun valgte hendes "favorit", så der var det f.eks. ikke muligt.

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 26. Apr 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:12

hey Kasper,,

denne annonce ligger inde på KU's intra-side for studerende;

BILLIG 3v andel ved metro/cbs sælges

3 værelses andelslejlighed, 69kvm i særdeles god stand. Fordelingsentre med indgang til alle tre værelser + køkken & bad gør det til en ideel delelejlighed! Pænt bad med kar, og pænt funktionelt køkken med masser af skabs- og bordplads. Beliggende Finsensvej 8, med både Netto, Brugsen, Irma, Føtex, Fakta, 711 og en delikatessebutik indenfor en radius af 100m. 50m til metro og 200m til Frederiksberg Have.

Andelsværdi: 1.150.000kr
NU UDBUDT TIL 875.00KR!!

Månedlig afgift 2400kr, vand/tv/varme 800kr.

kontaktoplysningerne kan jeg skrive i en PM hvis det ønskes. Vil ikke kaste dem ud i offentlig fora.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Hej RasAlb,

Tak for svar! Søger desværre ikke andelslejlighed, men lejebolig. Men tak alligevel :-)

All the best

Kasper Andreassen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:39

Kasper-A:

@Mikkel: Tak for rådene. Det er ofte svært, da de fleste ikke har telefonnummer inde på siden, men blot en e-mail. Sidste gang vi var ude og kigge, ville udlejeren se alle lejerne an, før hun valgte hendes "favorit", så der var det f.eks. ikke muligt.

Hvis jeg hører nogen melde den slags ud får de med det samme at vide at det ikke hvis ikke de kan tage en beslutning på stedet har det ingen interesse. Som regel resulterer det i at sælger kommer til fornuft og begynder at snakke seriøst istedet for det andet barnlige pjat der :o)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:45

Mikkel

Som udlejer er det nu ikke så simpelt.

Har fremlejet min lejlighed 2 gange og skal igen til foråret.

Jeg sorterer kraftigt i potentialet, og dem der har for travlt bliver automatisk sorteret fra. Derudover ser jeg på følgende:

1. Civilstand

2. Beskæftigelse

3. Alder

4. Uddannelse

og jeg modtager IKKE telefoniske opkald, kun henvendelse per mail ALLE får dog svar og når jeg har sorteret i ansøgningerne, så bliver der inviteret til åbent hus. Når jeg så har set de interesserede lejere i øjnene, så vælger jeg herefter.

Som udlejer er det ikke altid en fordel at tage de første og de bedste, det kan vise sig at det også er de første der er problemer med :-)

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)