Nu er der sikkert ikke opgivet tal fra google's side af... Men hvor forskellige skal tekster være for at de ikke betegnes som duplicate content længere af Google ?
|
En grov tommelfingerregel: 50%.
Venlig hilsen,
Christian
Nu er der sikkert ikke opgivet tal fra google's side af... Men hvor forskellige skal tekster være for at de ikke betegnes som duplicate content længere af Google ?
|
mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.
En grov tommelfingerregel: 50%. Venlig hilsen, Christian |
Det har slet ikke noget med procenter at gøre, Christian :) For det første analyseres hele teksten ikke som en helhed, men som små blokke af indhold. Derudover spiller mange andre ting ind - herunder bl.a. links og "context". Men det er egentligt også ligemeget - for i reglen er der ingen som helst fordel ved at generere DC, så i almindelighed er det fornuftigt helt at undgå det :) |
Jeg ved ikke om kaprer denne tråd ved at stille det her spørgsmål.. ? Men jeg har en konkurrent som har 2 sider som jeg 100 % ser som DP. Kan og skal jeg anmelde ham , eller ordner Google det selv ? |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Jimi, Hvad vil du anmelde ham for ? Med venlig hilsen |
Ja det er svært at sige hvordan Google forholder sig til dette, altså hvor mange % det nu drejer sig om. hvis man da kan tale om %. Jeg har engang for ca 1 år siden prøvet at teste det, men uden noget rigtigt resultat. Google fandt ikke noget dublicate content på nogen af de testsites jeg havde lavet, og det var selvom nogen af dem var helt op mod 95% ens. Jeg ved ikke hvad det er Google vurderer det ud fra, men jeg ved bare at jeg endnu ikke har mødt noget dublicate content. og regner egentlig heller ikke med at jeg møder det på noget tidspunkt. Jimi MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Casper For at tage 1 pladsen i en kategori jeg vil have :-) Nej, seriøst. Vi kan jo ikk have 10 gode ENS sider der så linker til hinanden, det er jo ikke meningen ? Pointen er hans sider er godt søgeordsoptimeret, så de ranker godt. Nå man så har lært at søgeordsoptimere, kan man duplikere siderne og lade dem linke til hinanden. Det det jeg vil klage over. Hans sider viser godt nok " kun " 67 % `s lighed. Men grafisk og alt inklusive ligner det 2 ens sider når du ser dem. Den ene er optaget i Dmoz og derfra linker han så over til den anden |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Okay, fik bare indtrykket af at han havde 2 identiske sider, på hver sit domæne.Men det virker således meget bevidst. Med venlig hilsen |
Ja de ved hvad de gør. Men hvis man kan det, så vil jeg da også. Måske med 3-4 sider. Lad spamwars begynde Ps: Jeg tør ikke tage chancen..så jeg gør det ikke |
Jeg har faktisk tænket på, hvorfor på mange SEO folk anvender services som eksempelvis Tweetdeck til at poste beskeder på Facebook, Twitter, LinkedIN mv. samtidigt. Danner det ikke en masse dublicate content?
|
De bedste hilsner
Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk