Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmanavn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa.jeg sidder med samme problem,ang firma navn.jeg skal til at starte håndværker virksomhed og kan ikke finde på et seriøst navn der klinger uden det blir plat.der er alt for meget pop i firma navne i dag efter min mening.håber ikke at støde nogen derude.men er der nogen med gode ideer er de meget velkomne.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:23
Hej Jyden

Hvad laver du præcist

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:57
jeg er tømrer
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:07
Hej jyden

Dette er min holdning og ikke baseret på andet end mig selv.

Hvis jeg skal bruge en håndværker så er det vigtigste for mig troværdighed og faglighed.

Så derfor tror jeg det helt enkelt fungere godt for håndværkere med deres navn og fag.

Men det er jo også bare som min hjerne fungere

Og så lige det jo ikke navnet der i længden sælger. Its your skills

Anne 

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 13:26
Hej - kære jyde.

Daw - nu kommer HAMMERSLAW.dk   ....lige på sømmet    Ja, det er ledigt. DKK 63,- i oprettelse.

Ellers er der HAMMERSLAG.nu   som også er ledigt.

Jeg ved godt at man ikke fører sig frem i Jylland med vitser. Det er en anden måde man gør sig agtet på. Overdrivelse/underdrivelses-humor er såkaldt lune der er særegen for jyderne. En tømrer bør have et image af at være morgenfrisk. Skriv på din faktura forskellige guldkorn som ekstra fakturalinie. F.eks. "Jeg kommer og går - når du vil have det." eller "Tømmermænd! - det har vi ikke" eller "Vi laver ikke en pind - kun større ting" eller" Banken uden renter".