Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

firmanavn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hejsa.jeg sidder med samme problem,ang firma navn.jeg skal til at starte håndværker virksomhed og kan ikke finde på et seriøst navn der klinger uden det blir plat.der er alt for meget pop i firma navne i dag efter min mening.håber ikke at støde nogen derude.men er der nogen med gode ideer er de meget velkomne.
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 23:23
Hej Jyden

Hvad laver du præcist

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:57
jeg er tømrer
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:07
Hej jyden

Dette er min holdning og ikke baseret på andet end mig selv.

Hvis jeg skal bruge en håndværker så er det vigtigste for mig troværdighed og faglighed.

Så derfor tror jeg det helt enkelt fungere godt for håndværkere med deres navn og fag.

Men det er jo også bare som min hjerne fungere

Og så lige det jo ikke navnet der i længden sælger. Its your skills

Anne 

Anne Fogel - smykker med mod
Fra Horsens
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 72
Fra  A&B Industri-Service Skrevet kl. 13:26
Hej - kære jyde.

Daw - nu kommer HAMMERSLAW.dk   ....lige på sømmet    Ja, det er ledigt. DKK 63,- i oprettelse.

Ellers er der HAMMERSLAG.nu   som også er ledigt.

Jeg ved godt at man ikke fører sig frem i Jylland med vitser. Det er en anden måde man gør sig agtet på. Overdrivelse/underdrivelses-humor er såkaldt lune der er særegen for jyderne. En tømrer bør have et image af at være morgenfrisk. Skriv på din faktura forskellige guldkorn som ekstra fakturalinie. F.eks. "Jeg kommer og går - når du vil have det." eller "Tømmermænd! - det har vi ikke" eller "Vi laver ikke en pind - kun større ting" eller" Banken uden renter".

Ja, selv om man er over 40 behøver man slet ikke være kedelig. Jeg er som du sikkert har tjekket 65 og bruger bevidst al mit sjællandske pjat på mine kunder. De trænger gevaldigt til opmundtring. Det var derfor jeg valgte Horsens (Jyllands kirkegård, som det dengang i 1963 blev betegnet) som ny hjemstavn. Det er måske endda det der holder mig igang. Og kunderne er som regel godt tilfredse med faconen.

Igår midt mellem alle regnbygerne råbte jeg op til en mand der var ved at lægge nyt tag på en villa i Horsens: Nu skal du skynde dig - det bliver snart regnvejr. Og denne bemærkning blev kvitteret. Men hånden på hjertet. Man går mere stille med den slags i Jylland. Så er der også meget forskel på kulturen Ø/V/S/N-Jylland. Vendelboerne er jeg godt tilpas med - de er ret slagfærdige. Sønderjyderne er meget anderledes - men kan man sige "moin" til det hele, så er man nået langt.

Det er også afgørende om du skal være dig selv - have 10 mand kost eller være bygningsentreprenør. Dit navn skal du selv finde på, eller lade dine kunder gøre. Et øgenavn finder man ikke selv på, men det kan huskes. Hvis du får en iværksætter til at lave et godt logo så brug det over det hele.

Håber du kan få dunket et godt firma og firmanavn sammen. Hilsen, Bent, A&B www.a-b.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 15:00
Forslag:

Træmand

Alt I Træ

Mester I Træ

Troværdig Tømrer

Troværdige Tømrer

- Vi sætter en ære i håndværket.

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Som nævnt andetsteds, så er en jyde jo mange ting. Men jeg har ofte oplevet i selskaber, hvor "hele landet" har været repræsenteret, at man uvilkårligt er fundet sammen, hhv. på den ene og den anden side af det store bælt. Det har ikke været bevidst, sådan har det bare været.

Jeg er oprindeligt vestjyde. I min egen enkeltmandsvirksomhed har jeg valgt at bruge mit efternavn som navn til firmaet. Bla. fordi folk kender mig under det navn – og fordi jeg er dygtig til det, jeg laver. Rigtig dygtig endda.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med firmanavn og andet, du skulle mangle. Men i så fald vil jeg gerne vide lidt mere om, hvad firmaet skal repræsentere, og hvor i Jylland du er bosat. Skriv gerne nogle flere oplysninger her eller send mig en pm.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)