Hej Aminoer ;) - Jeg har startet et firma med en ven´, vi vil gerne yde IT support. Men vi vil gerne have noget hjælp til vores hjemmeside. (Hjemmesiden er hosted hos www.one.com) - Hvordan laver man login? - Hvordan laver man design? ¨- Hvad kan man gøre for at hjemmesiden bliver super fed? - Hvordan laver man et forum? kom gerne selv med egne råd :)
mvh. Christianjohnsen |
Hej :-)
Eeehm, se... Jeg er ikke sikker på at alt sådan noget er ting man bare lige lærer, så jeg ville nok personligt se om jeg kunne investere i én der kunne lave det.
Alt hvad jeg kan er lært ud fra websites jeg har fundet via en Google søgning, så jeg er LANGT fra den der kan komme med brugbart personlig viden.
Men det jeg kan sige er:
Nu når jeg skriver dette svar til dig kan jeg se at der står "aspx" i emnefeltet, på et andet forum jeg er medlem af står der "php"... dvs det ville jeg tage som hints til at man skal ud i asp eller php, begge noget jeg undgår som pesten indtil jeg har lært css og html ordentligt!
Men man er jo nysgerrig...
Så her er et link til en side jeg af og til sidder og glor intenst på som tidsfordriv under aftensmaden, og de har endda en forum tutorial:
http://www.phpeasystep.com/phptu/12.html
Mht. design og "fed side", så kommer det meget an på hvilken målgruppe og emne du har udvalgt dig. Så kig på de sider der kunne relatere bare lidt til jeres, og skriv idéer ned.
Jeg håber det jeg har sagt er rigtigt, og ellers håber jeg at der er klogere mennesker tilstede som kan give os begge nogle gode tips :-) -No worries, jeg hijacker ikke din thread, tager bare noter på sidelinien :-D
Hyg og go weekend!
~*Louise