Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt jura råd søges!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jeg ikke i tvivl om, men hvis de gør det på skrift og offentliggør det, så er det noget helt andet!

 

Det er jo blot en unavngiven kunde og så fortæller jeg navnet til alle og enhver jeg snakker fag med! 

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Sørg altid for at have opdaterede salgs-, betalings- og leveringsbetingelser evt. bag på din fakturaformular.





Det afhjælper de fleste problemer.





Jeg kan sagtens følge dig. Jeg har også været udsat for "eksterne" konsulenter, som er "så kloge"





mvh





Paul


LMR fagmanden


Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt ærligt, så tror jeg ikke det havde hjulpet noet som helst i denne situation. En eller anden skovl ville ikke havde den ekstraregning liggende på sit bord og valgte så at sende den videre til mig. Helt uden at kontrollere noget som helst.
 Det efterfølgende brev (der acceptere mine begrundelser) viser med al tydelighed, at der ikke er den store sammenhæng mellem deres ønsker og virkeligheden. Det beder mig om at lade være med at sende dem noget markedsføringsmateriale i fremtiden - jeg har aldrig sendt noget tidligere! De henvendte sig til mig, men det tror jeg ikke afsenderen er klar over. Han er åbenbart bare en account manager, der intet aner om IT.

Med hensyn til deres eksterne konsulent, så er hans eneste fejl at han har rådgivet sin kunde dårligt. At han tager sig så godt betalt, kan vel ikke være hans problem. Han brude nok have fortalt dem, at det ville være en god ide at tage backup inden maskinen kom med på rejse - men nu solgte han jo opsætningen endnu engang, så dum er han da ikke...

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)