Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Templates til Kompozer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
er der nogle, der ved om man kan finde nogle lidt pænere templates til brug i Kompozer - så´n lidt mere end bare standard?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

dump

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Nu er det noget tid siden, at jeg har rodet med Kompozer. Men kan du ikke bare downloade nogle ganske almindelige html/css-templates og arbejde med dem i Kompozer? Jeg husker det som, at jeg gjorde det på den måde. Googlede "free html templates" og lignende udtryk og hev nogle gratis templates ned, jeg kunne bygge videre på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Hellerup Madsen:

Hej Brian,

Nu er det noget tid siden, at jeg har rodet med Kompozer. Men kan du ikke bare downloade nogle ganske almindelige html/css-templates og arbejde med dem i Kompozer? Jeg husker det som, at jeg gjorde det på den måde. Googlede "free html templates" og lignende udtryk og hev nogle gratis templates ned, jeg kunne bygge videre på.

Hej Frank, har du nok ret i. Det er også ret pinligt, at jeg ikke er kommet længere end Kompozer. Især når man ser alle de rosende indlæg om f.eks. Joomla og Wordpress. Så jeg må på jagt på Google, med mindre jeg kan tage mig sammen til at lære noget nyt! Men tak for dit svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.
Du kan jo tag et kig forbi http://www.dreamtemplate.co de har nogle rigtige fede templates, hvis du finder noget du kan bruge kan du jo sende linket til min mail info@itdenmark.dk så skaffer jeg det gratis for dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Zambelli:

Hej Brian.
Du kan jo tag et kig forbi http://www.dreamtemplate.co de har nogle rigtige fede templates, hvis du finder noget du kan bruge kan du jo sende linket til min mail info@itdenmark.dk så skaffer jeg det gratis for dig :)

 

Hej Daniel,
Det er jo en fed side med en masse andre nyttige ting, for dovne mennesker som mig! Så jeg har simpelthen købt et medlemsskab, men ellers tak for dit generøse tilbud - det er ægte Amino-ånd.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)