Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meget godt salg, flere besøgende, hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger hårprodukter og har okay salg i forhold til besøgende. Ca. hver 20. besøg aflægger ordre, det er vel okay?

antallet af besøgende er ca. 30 pr. dag - dog flere når nyhedsbrev sendes, der har jeg pt 200 abonnementer, og ville jo naturligvis gerne have flere....

Hvordan får jeg flere besøgende? Hjemmesiden er lavet i Magento og der har jeg brugt meget tid på Meta title, nøgleord og beskrivelse. Desuden har jeg Ad words med 5 annoncer + søgeord men det synes jeg nu ikke giver mange klik, måske er budget for lavt - eller lavet forkert??

Facebook har jeg ca. 240 medlemmer af HairOutlet, dog fornemmer jeg at meddelelser forsvinder hurtigt på brugernes væg og opdateringerne er der mange som ikke bruger. Det ville være rart hvis meddelelser kunne komme i medlemmernes indbakke!

Har I nogle gode råd ?

Håber I har tid til at hjælpe en nybegynder!

Venlig hilsen

Lene

www.hairoutlet.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:11

Hej Lene

1 salg ud af 30 besøgende er som udgangspunkt udmærket.

Vi har mange AdWords kunder, hvor vi kører kampagnerne for dem, så hvis du ikke er lang erfaring med AdWords ville vi kunne hjælpe her.

Der, hvor jeg tror, at du skal satse er gensalg, mersalg og opsalg.

Vi har udviklet www.Autoresponder.dk , der ud over at hjælpe dig med førstegangssalget også vil kunne sættes op til de ovenfor nævnte salgstyper.

Venlig hilsen,

Christian 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 09:12

Hej Lene,

At sælge til hver 20. kunde er helt fint. Hvis du deler det op, vil jeg tro, at du har en endnu højere konvertering på dine relativt mange modtagere af nyhedsbrevet og lidt lavere på de øvrige besøgende.

En oplagt måde at få flere besøgende på er at arbejde noget mere med din søgemaskineoptimering. Dvs. få flere links og konstant arbejde med, hvilke søgeord, der tiltrækker kunder, og hvilke søgeord du gerne vil findes på. Hvis jeg skal tage et enkelt eksempel fra din shop, har du en kategori, der hedder "voks". Når man så klikker ind på kategori-siden, bruger du ikke ordet "voks" i sidetitlen.

Jeg har ikke set nogen af dine Adwords-annoncer, men nu sørger du forhåbentlig for at køre dem på meget specifikke udtryk og så sende kunden direkte til den side, der forhandler det pågældende produkt? Ikke noget med at sende dem til forsiden og lade dem finde resten af vejen selv.

Og nu du har Google Analytics på din side, husker du forhåbentligt at kigge på dine statistikker og blive klogere på kundeadfærd den vej rundt. Kan du f.eks. se, at den såkaldte "afvisningsprocent" er for høj på en given side, bør du overveje at ændre noget på den, så flere besøgende ender med at klikke videre på din side eller købe noget.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:24

Hej Lene.

Jeg har et par konkrete forslag til hvordan du kan få flere besøgende. Jeg ville dog foretrække hvis jeg måtte sende dem privat til dig :)

Send mig en mail til Casperblom@live.dk, så hjælper jeg gerne.

Casper.

Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:11

Hej Christian

Tak for dit svar - jeg har tilmeldt på autoresponder!!

Hilsen

Lene

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 13:32

Tak for det, Lene.

Du må have et godt kursus Wink

Jeg er altid lydhør for tilbagemeldinger og har planlagt at lægge mange flere dage på ud over de nuværende 8.

Problemet er bare, at den er så effektiv, at vi har fået hammer travlt med at levere systemer hurtigt nok, så jeg når det simpelthen ikke Sad

Nå, lige pludselig får jeg vel et hul, så vi kan komme videre og bl.a. fortælle hvad marketingmotoren egentligt kan.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)