Jeg sælger hårprodukter og har okay salg i forhold til besøgende. Ca. hver 20. besøg aflægger ordre, det er vel okay? antallet af besøgende er ca. 30 pr. dag - dog flere når nyhedsbrev sendes, der har jeg pt 200 abonnementer, og ville jo naturligvis gerne have flere.... Hvordan får jeg flere besøgende? Hjemmesiden er lavet i Magento og der har jeg brugt meget tid på Meta title, nøgleord og beskrivelse. Desuden har jeg Ad words med 5 annoncer + søgeord men det synes jeg nu ikke giver mange klik, måske er budget for lavt - eller lavet forkert?? På Facebook har jeg ca. 240 medlemmer af HairOutlet, dog fornemmer jeg at meddelelser forsvinder hurtigt på brugernes væg og opdateringerne er der mange som ikke bruger. Det ville være rart hvis meddelelser kunne komme i medlemmernes indbakke! Har I nogle gode råd ? Håber I har tid til at hjælpe en nybegynder! Venlig hilsen Lene
|
Hej Lene
1 salg ud af 30 besøgende er som udgangspunkt udmærket.
Vi har mange AdWords kunder, hvor vi kører kampagnerne for dem, så hvis du ikke er lang erfaring med AdWords ville vi kunne hjælpe her.
Der, hvor jeg tror, at du skal satse er gensalg, mersalg og opsalg.
Vi har udviklet www.Autoresponder.dk , der ud over at hjælpe dig med førstegangssalget også vil kunne sættes op til de ovenfor nævnte salgstyper.
Venlig hilsen,
Christian