Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem besøger frisørsaloner og/eller parfumeshops?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen af jer, der har kendskab til, hvem der besøger frisører, parfumeshops eller Matas butikker og lignende? Her tænkes på, hvem der jævnligt besøger disse butikker i forbindelse med indsalg af forskellige plejemidler etc.

Godt nok så har hårplejemidler ikke meget med TV apparater at gøre, men jeg kan ikke helt se, hvem der ellers har ærinde i en frisørsalon? Kom frisk med nogle bud, eller giv dine venner bekendte et link til denne tråd, hvis de kunne være interesseret i at have vort produkt med i kommission.

Det er selvfølgelig også oplagt til folk, der besøger køkkenbutikker, badeværelses-udstyrs forretninger og garderobe-butikker.

Vi har eneforhandlingen til nedenstående produkter i 9 europæiske lande, så vi vil meget gerne høre ideer til, hvem der kan videreformidle disse i andre lande end Danmark også.

Skriv gerne en PB eller ring på 31 333 551 for mere info. Se også her: Vandtætte fladskærms-TV med spejl. (link åbner i nyt vindue)

Kom frisk med ideer!

Flemming

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:14

Hvis du skulle komme i kontakt med nogen som kommer ud i skønhedssaloner, frisører og lignende steder er jeg også rigtig interesseret i dette.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 14:28

@ Janus:

Jeg skal nok give dig besked, hvis det er.

@ Fashion-Seller:

Super, tak for tippet!

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:34

Flemming:

@ Fashion-Seller:

Super, tak for tippet!

Det var så lidt. De er vist os ved at være en af de eneste på det danske marked. De har fået opkøbt en del konkurrenter siden finanskrisens indtog, og der er ingen, som når dem til sokkeholderne mere på det danske marked. De har desuden en masse EU agenture, så der er store muligheder, hvis det kan sættes rigtig sammen...

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 14:38

Jeg har kørt som Account Manager i køkkenbrancen.. Jeg  kender stortset alle, så måske du kan lave en deal med mig...

xxx

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 14:42

Fashion-Seller:

Flemming:

@ Fashion-Seller:

Super, tak for tippet!

Det var så lidt. De er vist os ved at være en af de eneste på det danske marked. De har fået opkøbt en del konkurrenter siden finanskrisens indtog, og der er ingen, som når dem til sokkeholderne mere på det danske marked. De har desuden en masse EU agenture, så der er store muligheder, hvis det kan sættes rigtig sammen...

Jeg har strikket en ganske fornuftig pakkeløsning sammen og er sikker på, at det er noget, som de vil finde interessant.

Tak igen.

Flemming

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Skrevet kl. 14:50

PJEDSTED:

Jeg har kørt som Account Manager i køkkenbrancen.. Jeg  kender stortset alle, så måske du kan lave en deal med mig...

Hej Pjedsted,

Jeg har sendt dig en PB.

Med venlig hilsen

Flemming

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)