Jeg har boligportalen Lej 1 hjem, den nærmer sig sit et års fødselsdag og jeg har lidt svært ved rigtigt at få sparket den igang.
Jeg ville derfor blive rigtig glad for hvis I gad at gå ind og kigge på siden og fortælle hvad der umiddelbart skræmmer og tiltaler jer.
Der er ingen tvivl om at grunden til at folk smutter igen med det samme også hænger sammen med der stort set intet sker på siden, rent indholdsmæssigt.
Prøv derfor at se uden om det og kig mere på brugervenlighed og det grafiske.
I skal ikke lægge fingre imellem, jeg tager gerne imod al kritik men garanterer ikke at jeg retter mig efter det hele
Jeg har lige været på besøg. fint side med et par mangler efter min mening. Sign up/ tilmeld skal være mere synligt evt i forbindelse med en stor synlig tekst.
De 4 kolloner på forsiden Din sikkerhed - Opret konto - Log ind - Søg direkte skal være mere synlige evt med noget lækkert grafik kasser med farver.
Når man tilmelder sig skal man vælge post nr på en irriterende måde!
Har endnu ikke modtaget min akriverings mail så vender tilbage når den er kommet.
Det skal lige siges at medlemstallet tidligere i dag var over 50, men på grund af en deaktiveringsrunde er over halvdelen blevet fjernet.
En deaktivering betyder ikke at en bruger slettes, men bare at vedkommende ikke figurerer i de aktuelle tal længere.
Jeg kan huske at jeg i starten fik kommentarer om at det er farligt at vise de aktuelle tal, når de er så små. Jeg mener dog stadig det er vigtigt for sidens troværdighed at man altid kan følge det reelle tal.
Det ville selvfølgelig se pænere ud med et 0 bagpå, hele rækken ned, men det kommer forhåbentligt og når det så gør, så ved brugeren af det ikke er fordi at 90% af indholdet burde være fjernet for et halvt år siden.
Nåmen, det var også bare lige for at sige at der HAR altså været flere medlemmer :o)
De 4 kolloner på forsiden Din sikkerhed - Opret konto - Log ind - Søg direkte skal være mere synlige evt med noget lækkert grafik kasser med farver.
Når man tilmelder sig skal man vælge post nr på en irriterende måde!
/allan
Hej Allan,
Tak for din tilbagemelding!
Ja du har nok ret i at det grafiske trænger til en overhaling. Det må jeg få kigget på så det er mere levende.
Det med postnr. er lavet således at folk ikke ved en fejl skriver 5 tal, eller prøver at tilmelde sig med bopæl i udlandet. Det kunne jeg selvfølgelig godt lave lidt mere elegant.
Er det den lange dropdown du synes at der er belastende?
Ja det er den jeg mener, jeg ved ikke hvor meget du/din programmør kan men det kan laves så når man taster by finder den selv post nr :)
Hvor længe skal jeg vente på min aktiverings mail?har ventet nu i ca 10 min .... på mit system kommer den promte :)
/allan
Ja det er selvfølgelig også en mulighed at lave det på den måde.
Det lyder mærkeligt. de mails der bliver sendt ud, plejer gerne at komme med det samme. Der kan dog være lidt forsinkelse på, men 10 minutter er voldsomt. Jeg tjekker lige op på det.