Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjklemme med "musefældefunktion"

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Aug 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg har en idé til en simpel opfindelse der kan gøre hverdagen lidt nemmere - og grønnere.

Derfor skal jeg bruge en form for klemme med musefældefunktion. Den skal have form som en nogenlunde normal tøjklemme. Men have en 'lås' så den forbliver åben indtil man rører en 'trigger' inde midt i 'gabet' der får klemmen til at klappe i. En østers så at sige. 

Forstår I hvad jeg mener? Overvejede at lave en simpel skitse i Paint, men ville nok hverken hjælpe fra eller til...

Klemmen skal ikke være meget større end normale tøjklemmer og ikke kunne bære mere end maks 1 kg. Forestiller mig den skal være lavet af hård plastik eller metal. Eller muligvis lidt af hvert. Kræver selvfølgelig noget fjeder i metal.

Nogen der ved om der findes sådanne klemmer, eller har udstyr til at producere den? Kræver selvfølgelig en mere detaljeret tegning, men er stadig på begynderstadiet og det mest optimale ville være at kunne købe nogle færdiglavede til en prototype af den samlede opfindelse.

Skriv endelig opklarende spørgsmål.

God dag

Søren

Endnu ikke iværksætter. Læser HA Almen på CBS, indtil ideen og modet kommer. Men så bliver jeg også selvstændig.

Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 17:53

Hej - Jeg ved ikke om de findes, men jeg har et lille prototypeværksted så jeg vil kunne fremstille dem for dig, jeg kan også bistå dig i udviklingen/tegningen.

Send en skitse eller ring så finder vi ud af det.

/Jørgen Ditlev /51960075 / 86440029

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 09:55

Hej Søren

har du den færdige tegning så har jeg produventen.

Hilsen Michael

mcj@loxinfo.co.th

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)