Kære alle, Jeg kom lige til at tænke på noget, som jeg bliver nødt til at dele med jer. Jeg beskæftiger mig kort sagt med, hvordan vi kommer til brænde mere uden at brænde ud. En af hjørnestenene er "at give", og jeg kom til at tænke på, at det, jer fortæller i mine foredrag, i højeste grad også passer på Amino. Man kan overordnet give på fire måder uanset om det er velgørenhedsarbejde, fuldtidsarbejde, træning i fodboldklubben osv: Tid, penge, ressourcer og netværk. På Amino kan det fx være: Tid: Vi tager os tid til at sætte os ind i hinandens spørgsmål, forretningsgange, hjemmesider, koncepter osv. Og så giver vi os tid til at svare. Penge: Vi skaber gode forretningsmuligheder for hinanden - og køber og sælger. Både generelt, men nu også på Amino Marked. Ressourcer: Vi deler ud af vores viden om både generelle og specifikke ting. Det kan både være fx opfindsomhed og meget detaljeret SEO-viden. Netværk: Ja, det er jo næsten overflødigt at nævne, men det vælter jo rundt med gode referencer og viden om andre, der kan hjælpe. Det fanatastiske ved at give er, at vi altid får noget igen. Og derfor bliver vi ved. Hvis man ikke synes, at man får noget igen, så skal man stoppe - eller give på en anden måde. Når tråde begynder at komme ud på et sidespor, skyldes det ofte, at vi holder op med at give. Det var lige det, jeg havde lyst til at give Tak til alle jer, der giver herinde, og til Martin for at give os Amino. De bedste hilsener, Tommy |
Lige mine ord Tommy, det en dejlig fornemmelse "at give".
Men ellers et rigtig fint indlæg, syntes det dejligt der findes et sted som Amino hvor nye som mig selv kan få hjælp og vejledning, og jeg forsøger da også i så bredt et omfang jeg nu kan at give det igen jeg kan.
Men i anledningen, vil jeg da gerne sige tak til alle aminoer, der så forståelig og hjælpsomme over for os nye :-)