Kære aminoer Lad mig lige præsentere mig selv.
Mit navn er Nichlas Boysen, 17 år, født i Tønder og opvokset i Møgeltønder.
- Jeg er super interesseret i grafisk design, og har beskæftiget mig med grafisk design de seneste 5 år. Det mester bliver produceret i Adobe Photoshop.
'
Jeg har planer om at starte på Københavns Tekniske skole til næste år. (29. marts 2010) på den grafiske linje.
Lige pt. går jeg på HHX i Tønder på første år. Dog er dette ikke det jeg ønsker at lave indtil jeg skal starte på KTS.
Det jeg ønsker er, at komme ud i den grafiske verden og finde ud af hvad det virkelig drejer sig om, så jeg har noget erfaring. Denne erfaring skal jeg både bruge på KTS og Den Grafiske Højskole, som jeg vil starte på efterfølgende.
- Jeg har erfaring med freelance, som jeg har en del af lige for tiden. Både logo design, hjemmesider, plakater og flyers.
'
Håber der sidder nogle der ude, som sidder og mangler en ung gut som mig.
'
Nu har jeg jo en masse jeg gerne vil vise jer, så i kan se hvad jeg kan.
Hvis i har lyst, kan i tjekke mine grafiske værker ud på www.qarstar.deviantart.com & http://picasaweb.google.dk/QarstarDesign/ShowCase#
- Mit personlige folio vil snart blive online på www.qarstar.com, som jeg glæder mig rigtig meget til bliver online.
'
Hver nu opmærksom på, at jeg kun søger noget at lave indtil marts 2010! Dette er meget vigtigt.
'
Her til sidst, vil jeg sige, at hvis dette overhovedet ikke passer til præcis dig, så kan det være du alligevel kan komme med foreslag til grafiske virksomheder, som jeg kan henvende mig til.
I er også velkommen til at stille spørgsmål, og alt andet der kunne falde jer ind.
'
|
Jeg vil bare sige held & lykke!
Har selv lige haft praktikplads, men var et skarn og skred igen - groft sagt. Lige i øjeblikket er grafiske virksomheder/reklamebranchen ikke STEDET at søge pladser. Flere og flere får det svært grundet frafald af kunder, og jeg har endda 3 kammerater som har fået kontrakt hos firmaer på en 3-årig praktikperiode (som mediegrafiker), og efter knap 6 måneder er de alle blevet fyret, grundet konkurs i firmaet.
Det er en hård tid, og det gælder VIRKELIG om at sælge sig selv som elev nu! Du lader til at være rigtig dygtig, så husk at blive ved og ved med at producere selv, indtil du finder PLADSEN. God kamp!