Jeg kan give dig et par fif og enda lave en tjekliste:
- Lave brainstorm på alle de søgeord der kan relateres til de produkter du sælger - Lav 2-3 annoncetekster til hvert produkt du sætter op - Få installeret en sporingskode der kan tracke salgene - Hold øje med hvilke søgeord og annoncetekster der sælger bedst, skær dem fra der ikke gør (gør det efter en måneds tid).
Holder du dig til disse meget generelle steps, så kan det give pote. Hold altidøje med om det giver nogle salg, ellers kan det ikke betale sig. Så det bedre helt at lade være, end at smide penge væk, hver gang man sælger et produkt.
Men ellers er der masser af godt stof på nettet, så det bare at klø på.
Nu er der så andre der har sendt en PB angående Adwordskoden, men da den er tilbudt til trådstarter i første omgang, så er det hans, hvis han giver en tilbagemelding inden kl. 20:00 i aften. Sker det ikke, så giver jeg den væk til anden side.
Nu er der så andre der har sendt en PB angående Adwordskoden, men da den er tilbudt til trådstarter i første omgang, så er det hans, hvis han giver en tilbagemelding inden kl. 20:00 i aften. Sker det ikke, så giver jeg den væk til anden side.
Så er klokken passeret 20:00 og jeg har sendt gavekoden til en anden Amino