OBS! Da jeg kan se det her skaber en del aktivitet i mine private beskeder vil jeg blot lige gøre opmærksom på at da jeg ønsker at give så mange som muligt mulighed for at se tilbudet vil ingen få besked tilbage førend tidligst i morgen aften. Jeg har et virkeligt godt tilbud til 3 amino'er. Jeg tilbyder at lave en gennemgang af dit website, og sende dig en individuel rapport over hvor jeg ser eventuelle problemer og/eller hvad du kan gøre ved din onsite optimering for at skabe den største effekt i søgemaskinernes resultater. Du vil minimum få 3 gode råd til forbedringer der vil betyde en forskel i søgeresultaterne, selvfølgelig betinget af at der er 3 områder du kunne rette til for bedre resultater. Det vil være en manuel gennemgang foretaget af mig personligt, og ikke et eller andet program der automatisk leverer 5 A4-sider på engelsk som ingen gider at læse. Der er dog nogle betingelser jeg kræver opfyldt for at indgå denne aftale: 1. Du er Amino Plus profil. 2. Du er aktiv skribent herinde, og har minimum 200 indlæg i debatten. 3. Der er yderligere betingelser som skal blive imellem dig og mig. Dette er ikke en eller anden form for skjult markedsføring hvor jeg søger kunder, for jeg søger ikke kunder, ikke nu, og formentligt heller ikke i fremtiden. Der er ikke noget du skal købe, der er dog betingelser jeg ikke ønsker at skrive her i det offentlige rum, men det koster dig ikke en krone på noget tidspunkt. Opfylder du betingelserne og er du interesseret i at høre nærmere kan du sende mig en privat besked via min Amino profil med oplysning om at du er interesseret og hvilken hjemmeside du ønsker at jeg kigger på. Du vil så modtage nærmere oplysninger ad samme vej, og kan derefter tage stilling til om du ønsker denne gennemgang. Jeg skal kun bruge 3, og forbeholder mig retten til selv at vælge hvem jeg vil tilbyde den endelige aftale. Skulle du være i tvivl om hvorvidt jeg er i stand til at løfte opgaven, synes jeg du skulle spørge andre aminoer om deres vurdering, prøv evt. i seo-delen af Amino. Med venlige hilsner Janno |
Kanont tilbud. Det er på tidspunkter som dette man begræder man ikke er plus medlem.
Thumbs up herfra.