Jeg har puslet lidt med 595.dk siden sommerferien, og har ændret design og indhold utallige gange. Nu er jeg ved at være der, hvor jeg er ok tilfreds med resultatet, men hvad synes i andre?
Jeg vil bede jer om ikke at ligge fingre imellem, men fortælle mig jeres ærlige mening. Gerne vedlagt nogle kommentarer om hvad jeg kan gøre anderledes.
I samme ombæring vil jeg meget gerne have et tilbud på et design af et topbanner, hvis nogle af jer har evner i den retning.
Umiddelbart vinder siden jo ingen designpriser - det er selvfølgelig heller ikke meningen.
Men jeg er allerede stået af, når jeg ser at mit "sparetip" er en slet skjult reklame, fx her: http://595.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=54%3Afa-digitale-kanaler-billigt&catid=12&Itemid=4
Hold det åbent og ærligt, hvornår der er tale om et godt råd eller om et kommercielt tilbud, som i videregiver.
Hold det åbent og ærligt, hvornår der er tale om et godt råd eller om et kommercielt tilbud, som i videregiver.
Venlig hilsen Ole
Jeg vil give Ole ret. 595.dk ligner et linkkatelog med kommercielle links. Lidt synd, hvis du forsøger at maskere det ved at kalde det et site med gode råd om at spare.
Jeg synes, at du bør kalde sitet det, som det er, eller fylde flere gratis råd (uden slet skjult et salgsbudskab) på sitet.
Om man synes om designet, afhænger nok til dels af, om man kan lide den altoverskyggende lyseblå farve. Men sådan er det jo ofte med smag og design.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Men jeg er allerede stået af, når jeg ser at mit "sparetip" er en slet skjult reklame, fx her: http://595.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=54%3Afa-digitale-kanaler-billigt&catid=12&Itemid=4
Umiddelbart hvis man følger det direkte link, så syntes jeg at man oplyses om, at der skal betales for produktet. Det kan jo godt være et sparetip, hvis man selv har en digital løsning og giver 149 kroner.
Dog syntes jeg ikke helt forsiden er god, hvis man er så langt ude som der snakkes om på forsiden, så bør man helt holde igen med, at handle ind udover mad :)
Hej de herrer :) - og mange tak fordi i gad tage jer tid til at svare.
Siden er lavet med mine bedste intentioner. Indholdet er ikke helt på plads endnu, der vil blive fyldt mere og mere på, men Rom blev ikke bygget på en dag...
Mht. de "skjulte reklamer". Det er selvfølgelig ikke meningen at brugeren skal sidde med en dårlig smag i munden, så dem vil jeg uden tvivl fjerne.
Dette er mit første hjemmesideprojekt, og det kan man selvfølgelig godt se. Jeg regner med at den lyseblå farve bliver mindre fremtrædende/karakteristisk, når jeg får designet et topbanner til siden.
Umiddelbart hvis man følger det direkte link, så syntes jeg at man oplyses om, at der skal betales for produktet. Det kan jo godt være et sparetip, hvis man selv har en digital løsning og giver 149 kroner.
Ja, men det fremkommer som om 595 har fundet det bedste tilbud frem og anbefaler dette fremfor andre. Det er ren reklame.
Det har aldrig været min hensigt at vildlede brugeren. Jeg synes det fremgår tydeligt nok, at der bliver linket til CD, men hvis brugeren ser det som et "sponsoreret sparetip", så skal det selvfølgelig ændres.
Mht. teksten på forsiden. Jeg vil gå i tænkeboks og se om jeg kan finde på noget andet der kan bruges som blikfang.
Ja, men det fremkommer som om 595 har fundet det bedste tilbud frem og anbefaler dette fremfor andre. Det er ren reklame.