Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Faktura program

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Mener nu da også at Economic er ret stabil.

Og vi har dog trods alt mange kunder kørende på Economic!

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:34

Hej Patrick

Vi har netop udsendt et nyt program til faktura og bogføring. Det er udviklet til små virksomheder. Det kører både på MAC og PC

Du kan læse mere på www.powerbaze.dk

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:34

Ja hvis det er en online løsning du vil have så ville jeg vælge http://www.e-conomic.dk/. Personligt ville jeg ikke vælge en online løsning pga. sikkerhed. Men hvis du bruger en MAC er det nok et godt valg, da udvalget til MAC er begrænset.

Ellers prøv http://www.winfinance.dk/ som er et gratis system mener jeg. Problemet er at du er forholdsvis fastlåst med henhold til fakturadesign.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:36

Fotograf Claus Lavendt:

Hej Patrick

Vi har netop udsendt et nyt program til faktura og bogføring. Det er udviklet til små virksomheder. Det kører både på MAC og PC

Du kan læse mere på www.powerbaze.dk

Ser godt ud. Yes Måske skulle i tilføje video materiale + evt. jeres CVR nummer.

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:46

Tak Remy

Vi har overvejet et par små skærm videoer, men er ikke nået dertil endnu.
CVR kan findes på hoved siden (Lavendt ITSoft) men vi er igang med en række forskellige omstruktureringer, bl.a. også af websites.

Iøvrigt kan det nævnes at dette program er bygget i Filemaker, hvilket gør at vi kan bygge næsten alt, hvad man kunne have brug for. Dette program kan være basis for andre løsninger. Vi udvikler primært custom løsninger, hvor kunden specificere, hvad de har behov for og så bygger vi det.

Skulle nogen have yderlige spørgsmål, er man også velkommen til at kontakte os via siden. 

*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***

*** www.lavendtphoto.com ***

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)