Hvis i alligevel bruger Fire Fox så gør jer selv den tjeneste og download det plug som hedder webmaster tool her kan i selv slå de reklamer fra alle steder i kommer på nettet.
Fortsætter det, så er jeg da færdig med Amino om et par timer - og gider ikke bruge mere tid her.
Hmm pga en banner ?
/allan
Min skærm ser sådan ud og når jeg forsøger at svare, så har jeg også banneret lige midt i svar feltet. Hvordan kan du mene, at det er særligt optimalt?
jeg ser også engang imellem reklamer banner denne store så jeg også i går med er der ikke mere , kun et lille mini banner i højre hjørne , mon ikke det bare var en fejl indstilling
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Ang. reklamen så er der tale om en pop-up der kun skal vises én gang om måneden pr. bruger.
uanset om man er PLUS medlem? I har jo allerede sneget en reklame ind i øverste højre hjørne. Den vises også når man er plus medlem.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
For plusmedlemmer vises ikke top- og bundbannere, samt pop-ups. Sponsoratknapperne i højre side vises dog.
Ang. denne Telia popup, så burde den virke ok - dvs. den vises for ikke-Plus medlemmer én gang pr. 15. dag.
Er der nogle der ikke kunne lukke den?
Gider I at teste på denne side: http://www.amino.dk/test.aspx før vi lægger den online igen.
Hej Jacob,
..Igen ikke korrekt.. Hvorfor er det, I ikke hører, det der bliver sagt? Top- og bund banner fremkommer stadig oftere og oftere på min plus profil - uanset hvilken af mit firmas computere, jeg benytter - og uanset om jeg benytter en totalt opdateret IE 8 eller en Google Chrome 3 eller 4.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn