Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej, har brug for jeres hjælp til at gøre mit website endnu bedre!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg vil gerne have noget feedback så jeg kan få det meste ud af min hjemmeside til virksomheden,

har i nogle forslag til at gøre den endnu bedre for vores læsere?

på forhånd tak :-)

Isolering med papiruld - www.isoleringskompagniet.dk

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 06:50

Hej, synes det er en meget enkel og god side. 

Dog synes jeg det er synd at man bliver sendt til en anden side for at få info og priser om isoleringen.

Det kunne du måske nemt tage over på din egen side, så du beholder kunderne i stedet for at sende dem videre.. Måske i har nogen projekter som i kan fremhæve, sådan at man kan få en klart overblik over hvor meget man ca. skal invistere? (ved godt det er forskelligt fra kunde og til hus osv.)

Fremhæv evt. også på din forside hvilke områder du kører i, det tog mig lidt tid at se at du (det lyder sådan) kun kører i kbh. Det er lidt en begrænsning for dig, hvis du faktisk kører udenfor kbh. hvor der er masser af kunder også... Ved ikke om i som isolatører kun har et område at dække?

Sidst, men ikke mindst mangler jeg måske lidt refference kunder? Hvad siger jeres tilfredse kunder om jeres firma?

Håber du kan bruge feedbacken..

Mvh.

Kim

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:13
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:07

Jeg ville nok droppe det kørende banner, og ændre menulinkene således at de ikke har en grå baggrund.

Ellers ser det godt ud. God info som kunden kan få noget ud af at læse. :-)

Se min side med gratis spil for børn og unge. Feedback er velkommen.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 20:20

Jeg er helt sikkert ikke målgruppen, men jeg må nu stemme i og sige at kørende tekst, ikke er et hit (mere). Farverne er gode sammen, men mere sammenhæng i billederne ville jeg se som et plus (foto i venstre hjørne + tegneseriemanden), ville være pænere hvis det kørte i "samme stil".

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:22

Først budskabet , hvad laver i ?

er i håndværker ?

Leverandører der levere til håndværker ?

Oplysning side ?

Jeg blev aldrig helt sikker på hvilken af delene i er , så hovedbudskabet rammer i ikke ud til forbrugeren

Kunne ikke på kontaktsiden se en  kontaktformularen kun en e-mail alle der sider ved en offentlige computere kan ikke komme i kontakt med jer og CVR nummer kunne jeg heller ikke se på kontaktsiden sæt det på siden vidst i har det , ser mere professionelt ud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:34

Ja væk med landmåleren, det er pænt stort hus hvis man skal bruge ham. Hvad med en gråspurv dækket af sne????

Når der står beregn på en hjemmeside forventer jeg at jeg taster mine tal ind, kvm, forbrug nu, forventet lagforøgelse af isolering osv.

Men de der skemaer jeg blev henvist til var helt sorte. Og jeg ville egentlig gerne lave en beregning, for jeg har lige fået blæst en masse op på mit loft, så jeg kunne se hvad jeg egentlig havde sparet.

Slå noget med på CO2 besparelse og miljø, sundfornut og flere lommepenge, man kan brænde af på noget der bruger endnu mere co2 :-)

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:52

Tak for hjælpen, meget brugbar feedback allesammen :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)