Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danaweb og seo - kan de det?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

davidkrogstrup:
Jeg håber meget du vil være indstillet på at hjælpe os med ovenstående, så vi kan få rettet de fejl, der evt. måtte være i danawebshop systemet.

Hej David (og Kenneth)

Jeg har skrevet en mail til jer.

I øvrigt fedt at se, at I tager til genmæle på kritikken. Alt for mange i denne her branche er døve overfor kundernes kritik.
Jeg synes stadig det er lidt ærgerligt at I ikke har reageret på det ting jeg og andre skrev for et år siden, men modsat kan jeg jo have kigget på en kunde der ikke har nyeste opdatering.

Men som sagt, jeg har smidt jer en mail. Lad os se om ikke vi i fællesskab kan få elimineret de kritikpunkter som kommer her på amino :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:56 | Låst

Hej Kenneth

Fint du er med her.

Min SEO - teknikker sendte igår en "resultat"-opgørelse. Måske på ding opfording??? Men det er meget det jeg har savnet. Jeg har jo intet personligt med den kære Henning, syntes han virker enormt flink, men føler måske også at der bliver snakket uden om når man spørger konkret.

Jeg savner blot kommunikation. Jeg har tilkøbt et produkt og jeg kan ikke se om det virker. Hvis jeg laver for 9000kr tænder på en så skulle de gerne kunne se forskel. Jeg skrev flere gange for at få at vide hvad de lavede hvorfor og hvilken effekt det havde. Men det svar jeg fik var blot en google report, som jeg selv kan finde ud af at lave selvom jeg bare er tandlæge, samt løbende følger det via kommunikationsmodulet i CMS'en. Og da det havde stået på i 2måneder blev jeg efterhånden lidt utålmodig, da jeg var blevet lovet analyse og forandringer efter 1måned.

Så det var egentlig blot for at hører andres erfaringer med Jer. Om det virkede, men det blot tog tid. Eller om jeg havde skudt pengene af på noget dyr blå luft.

Som du selv kan se så er svarene meget forskellige men desværre oftest negative. Og selvfølgelig skal man se på afsender - de kunne godt selv have interesse i at få jer fremstillet i et dårligt lys, men jeg tjekker altid folks profiler, så jeg kan godt filtrere.

Jeg er overordnet rigtig glad for min hjemmeside, syntes den er blevet flot - selvom jeg får mega hug for mit flash - og syntes at jeres CMS fungere virkelig godt, det er  nemt og overskuligt og rigtig fedt man kan se hjemmeside trafik ved et klik. Så jeg er da overbevist om at vi forbliver samarbejdspartnere så længe jeg får feedback på min SEO investering.

Konklusion: GLAD, men savner info.

God weekend til alle

Morten

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Karlslunde
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:28 | Låst

Status report.

Kære alle.

For god ordens skyld, vil jeg gerne fortælle alle der har deltaget i debatten, at jeg nu er rykket godt frem på google.

Min vej "til toppen" har taget godt fart den sidste måned.

Jeg har fået rettet alle de fejl tags der var - på nær en, som vist kun dukker op når jeg - ok helt ærlig jeg fattede ikke hvad han sagde - jeg er bare tandlæge.

Så konklusionen er Danaweb, kan godt lave SEO og de gør det vist også til en rimelig pris.

MEN, man skal selv følge med og måske skubbe lidt på. Jeg har svært ved at vurdere hvor jeg var, hvis ikke jeg havde skrevet her på amino.

MEN, jeg har nu fået det jeg gerne ville have: service, information og en bedre placering på google.

Så jeg kan godt anbefale danaweb til den stædige, men prisbevidste forbruger.

Og rigtig god jul og nytår til alle

Morten Worsøe

www.tand-klinikken.dk  tandlæger københavn, laser og cad/cam porcelænskroner samme dag

Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 13:47 | Låst

Nej det KAN DE IKKE, fordi at vi har også købt SEO hos Danaweb, og de HOLDER IKKE HVAD DE LOVER ...  

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Henrik Ørsnes Ure og Smykker Skrevet kl. 11:36 | Låst

Hvis de lover specifikke placeringer - især for nye domæner, så er der allerede noget galt med troværdigheden.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)