Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Templates som de burde være!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Som noget nyt tilbyder jeg færdige templates, som man kan købe "rettighedderne" til, for små penge. Det er HTML index fil, Stylesheet og grafik pakket i en, til en beløb under 1000 kr. Når et template er blevet solgt, går rettighedderne til templatet til den person der har købt det, og det bliver derfor fjernet fra købssiden. Det vil sige det er dit og kun dit, og ingen andre vil pludselig have en side der minder miskendeligt om din. Templatesne er sat op, så du nemt kan ændre farve i stylesheeten og på html filen.
Der skal altså heller ikke være reklamer på det templates du har sat op, for mit firma.

Lige nu er der ikke mange templates, men jeg er igang med at lave flere. Så tag et kig her http://www.jhmedia.dk/templates/ - er der ikke noget der falder i din stil kan du se hvad vi tilbyder her www.jhmedia.dk .

Ville bare lige gøre opmærksom på det, for nogle vil godt have en hjemmeside de kan sidde og rode med, uden at skulle hen og kode 'grunden' op. Jeg kan også godt lave en template ud fra bestemte ønsker, fang mig på mail jonas@jhmedia.dk

Tak for din tid, og ha det godt.

Jonas

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:49

Hej Jonas

Du beder jo ikke om kritik i dit indlæg, men du får lige lidt aligevel.

Din ide er god, men dine sider er forfærdelige. Jeg kan ikke læse tæksten på det alt for lyse blå. det hele virker rodet og uskarpt.

Det er en ommer, med en god ide

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 13:45

Hej Skjovjer,
Tak for din kritik, som man altid kan bruge. Der er delte meninger om de templates til jeg tilbyder, men jeg har taget dine ord med mig til fremtidige konstruktioner.

Jonas

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:50

Hej Jonas

fireb93:
Der er delte meninger om de templates til jeg tilbyder

Jeg tror ikkehan mener de templates du tilbyder men mere den siden du tilbyder dem fra Smile

Jeg Tilslutter mig du skal lave dine skift farver om.

/allan

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 13:53

Jeg har nu fået rimelig fin respons på den hjemmeside jeg tilbyder dem fra, som egentlig bare er en simpel udgave af www.jhmedia.dk, at i ikke er så vilde med den er da ærgeligt, men jeg har planer om at beholde siden som den er, som jeg har fået god respons på også. Men jeg takker for jeres ord om farverne, som er taget til eftertragtning.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fireb93:
at i ikke er så vilde med den er da ærgeligt,

Tro mig min ven vi er ikke de eneste Smile

/allan

Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 17:28

Så står i ikke alene, og så har i nogle at snakke med Wink

Det er fint nok i gerne vil af med kritik, tager gerne imod det med smil på munden, og med overvejelser i tankerne, til fremtidig konstruktioner, men jeg tror, vi er gået nok off topic nu, og vil gerne bede fremtidige kommentarer som privat beskeder. Ligeledes skal det huskes alle ikke syntes det samme er pænt, og alle har forskellig mening, det nogle syntes er pænt, syntes andre er grimt. Det er decideret umuligt at lave noget ALLE vil syntes er pænt. Og så er den skid slået, og tak for jeres indlæg.

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Selv tak det var så lidt.

Nå taler vi ikke kun om hvorvidt siderne er grimme eller ej. Men de er ulæselige.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)