Som noget nyt tilbyder jeg færdige templates, som man kan købe "rettighedderne" til, for små penge. Det er HTML index fil, Stylesheet og grafik pakket i en, til en beløb under 1000 kr. Når et template er blevet solgt, går rettighedderne til templatet til den person der har købt det, og det bliver derfor fjernet fra købssiden. Det vil sige det er dit og kun dit, og ingen andre vil pludselig have en side der minder miskendeligt om din. Templatesne er sat op, så du nemt kan ændre farve i stylesheeten og på html filen. Lige nu er der ikke mange templates, men jeg er igang med at lave flere. Så tag et kig her http://www.jhmedia.dk/templates/ - er der ikke noget der falder i din stil kan du se hvad vi tilbyder her www.jhmedia.dk . Ville bare lige gøre opmærksom på det, for nogle vil godt have en hjemmeside de kan sidde og rode med, uden at skulle hen og kode 'grunden' op. Jeg kan også godt lave en template ud fra bestemte ønsker, fang mig på mail jonas@jhmedia.dk Tak for din tid, og ha det godt.
Jonas
|
Hej Jonas
Du beder jo ikke om kritik i dit indlæg, men du får lige lidt aligevel.
Din ide er god, men dine sider er forfærdelige. Jeg kan ikke læse tæksten på det alt for lyse blå. det hele virker rodet og uskarpt.
Det er en ommer, med en god ide