Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmablog, er det en god idé?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg står overfor en stor relancering af BilligeGolfbolde, går jeg med lidt tanker om at tilknytte en blog til min side. Jeg har en del overvejelser, som jeg håber I kan komme med nogle input på:

Først af rent SEO-mæssige årsager, er det så en god idé? Jeg har også domænet billige-golfbolde.dk, og tænkte at ligge bloggen der. Så skulle der selvfølgelig laves noget smart linkbuilding, over til webshoppen billigegolfbolde.dk. Eller vil det være mere optimalt at ligge den på billigegolfbolde.dk/blog?

Jeg tænker at det bare skal være en WP-installation, selvfølgelig med en masse tilrettelser, så den ligner mit shop design.

Jeg tænker lidt at jeg så vil få en golfekspert, til at skrive ét blogindlæg om dagen. Jeg vil bruge lidt penge på Adwords, men ikke noget specielt.

Formålet med bloggen skal i sidste ende jo være at der kommer flere kunder, og jeg kommer til at ligge bedre i søgemaskinerne. Er det en god idé? Noget I ville anbefale?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:44

Jeg glemte forresten også at sige, at jeg synes der er 2 muligheder.

Enten skriver jeg om BilligeGolfbolde.dk som et firma, om at nu sker der det, vi er ved at få nye leverandører osv. Bla bla. Ellers laver jeg en som udelukkende handler om gode tips til golfere. Tror ikke det er en god idé at blande dem..

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 23:29

Ingen der kan komme med lidt input? :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 23:38

Hej Blom,

Jeg vil da helt klart anbefale dig at lave en blog hvor du skriver om tips og tricks til folk der spiller golf, da det jo er din målgruppe. Og ikke fordi jeg ikke synes at din shop er interessant, men jeg tror ikke at mange besøgende finder informaitoner omkring shoppen særlig interesant. Du bør helt klart skrive om nogle tips og nye produkter m.m.

Kort sagt: Skriv om noget som har værdi for dine besøgende :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 23:40

Hej Casper

Jeg ved ikke, hvad der er den optimale løsning, men jeg kan fortælle, hvordan jeg selv har gjort.

Vores blog om overvågning bliver både brugt til at give kunder mere information omkring overvågning generelt samt information omkring forskellige emner, som der ofte kommer henvendelser på. Desuden er der en del trafik fra google, hvor en del derefter hopper over på vores hovedside: www.secubi.dk . Som en tredje ting kommer der naturligvis også lidt linkjuice på hovedsiden samt vores nye side om online overvågning med ip kamera.

Min erfaring er, at en blog er en god ide, hvis indholdet er i orden. Har du ikke noget at skrive om, giver det blot et negativt indtryk af din forretning. Indholdet skal så at sige skabe en værdi for de, der læset det.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

Det er super ide jeg ville gøre det især vidst du får en golf ekspert du kan få til at skrive om emmet og endnu bedre vidst folk kan skrive om spørgsmål og få svar der ligges online.

indsend den bedste historie og erfaring om golf kunne vinde nogle super gode golfbolde Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 415
Skrevet kl. 23:46

Hej Casper,

Jeg kan stærkt anbefale det, specielt mht. til SEO. Det er jo hvad du sparer i annoncekroner den anden vej.

Jeg vil anbefale at du skriver om tips til golfspillere, for det vil skabe størst værdi. Inden du udgiver indlæg, så undersøg hvilke søgeord brugerne taster ind inden du laver overskrift og optimér den med disse. Google elsker blogs, så det er bare med at komme i gang.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville redirecte domænet med bindestregen over til domænet uden bindestreg og placere bloggen på et subdomæne, f.eks. blog.billigegolfbolde.dk eller købe et passende domæne til din blog.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:32

Hej allesammen.

Det vil jeg så begive mig i kast med :) Tak for god respons.

Nicolaj, er det, det mest optimale mht. Seo? Lige nu redirecter jeg også bare domænet som du nævner, jeg tænkte bare det var en idé. :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 08:57

Jeg vil umiddelbart mene det samme som Nicolaj, da jeg også tror du får mest ud af det :)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)