Hej Aminoer. Da jeg står overfor en stor relancering af BilligeGolfbolde, går jeg med lidt tanker om at tilknytte en blog til min side. Jeg har en del overvejelser, som jeg håber I kan komme med nogle input på: Først af rent SEO-mæssige årsager, er det så en god idé? Jeg har også domænet billige-golfbolde.dk, og tænkte at ligge bloggen der. Så skulle der selvfølgelig laves noget smart linkbuilding, over til webshoppen billigegolfbolde.dk. Eller vil det være mere optimalt at ligge den på billigegolfbolde.dk/blog? Jeg tænker at det bare skal være en WP-installation, selvfølgelig med en masse tilrettelser, så den ligner mit shop design. Jeg tænker lidt at jeg så vil få en golfekspert, til at skrive ét blogindlæg om dagen. Jeg vil bruge lidt penge på Adwords, men ikke noget specielt. Formålet med bloggen skal i sidste ende jo være at der kommer flere kunder, og jeg kommer til at ligge bedre i søgemaskinerne. Er det en god idé? Noget I ville anbefale? |
Jeg glemte forresten også at sige, at jeg synes der er 2 muligheder.
Enten skriver jeg om BilligeGolfbolde.dk som et firma, om at nu sker der det, vi er ved at få nye leverandører osv. Bla bla. Ellers laver jeg en som udelukkende handler om gode tips til golfere. Tror ikke det er en god idé at blande dem..