Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kodning i Wordpress

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjski

Jeg kigger på det. Tusind tak for din hjælp, og fordi du sforstod spørgsmålet. Let the bleeding stop !

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen

Det var så lidt :) Hvis du får problemer, så bare smid en mail.

// Peter

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:14

Åh jeg elsker Amino. Havde det ikke været for det her site, havde en som mig aldrig fået en chance til. Hurra for internettet , hurra for Martin og hans crew , hurra for medlemmerne på Amino og hurra for Peter !

:-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 15:43

Hej igen

Jeg downloadede pluginet. Desværre var det kun til udgående links fra Wordpress den kunne stoppe. Og udover det så virker det ikke. På pluginnets forum kan de heller ikke finde ud af at løse det. Jeg fandt så et plugin fra Joost Dewalk eller hvad han hedder. Det skulle netop kunne lukke ned for links for hver side indviduelt. Men det kunne det så heller ikke. Det kan lukke ned for AL linkjuice til alle sider FRA forsiden. Men jeg vil gerne lade noget juice passere til enkelte undersider, jeg gerne vil have skal ranke. Men det kan man ikke med det. Desuden havde det, ligesom en del andre plugins en del fejl, som man selv skal tweake på.

Wordpress har mange fordele, men også nogle bagsider har jeg fundet ud af. Jeg gad godt lige nu, bare at kunne åbne min Stones Webwriter og bare skrive den kode ind, side for side.

Nå, men jeg finder vel en løsning..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:08

Så fik jeg fat i noget der næsten virker. HeadSpace hedder pluginnet og er kombination af All In One Seo pluginnet og med ekstra features såsom at sætte nofollow og noindex for siderne. Desværre så hvis man skal sætte nofollow til pagelinks fra forsiden, gør den det til ALLE pagelinksene på èn gang, og man kan ikke vælge hvilke sider , der skal have follow, og hvilke der skal have nofollow.

Den perfekte løsning søges stadig..

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 19:49

Nå jeg har droppet det.

Pagerank Sculpting er tilsyneladende heller ikke noget der giver det store mere alligvel. Så jeg har fjernet 4 sider fra mit site i stedet, så mit content bliver helt tight og unødig information og dermed linkværdi ikke tabes den vej.

Jeg kan se at nogen stadig bruger nofollow til deres kontaktside, så det kunne jeg da også godt tænke mig. Men fred være med det. Let the juices flow

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)