Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet Coach?! Se her....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Jeg stiller mig gratis til rådighed til en række sessioner hvis du er nystartet
eller påtænker at starte.
 
Jeg kan give dig nyttig feedback og vil også gerne stå til rådighed som reference.
 
Jeg er ikke kedelig, der er masser af "kød" til en coach og regner med at sessioner
med mig kan give en masse erfaring og ballast. Samtidig kan jeg forhåbentlig komme
videre i min udvikling.
 
Interesseret så læg en privatbesked eller svar på indlægget.
 
Du er også velkommen til at stille flere uddybende spørgsmål.
 
 
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SuperMaya

Jeg starter til Februar på Coachudd. hos Sofia Manning. I den forbindelse skal vi finde personer vi "øve" os på.
Så hvis du kan vente til Marts/April vil jeg meget gerne tage imod dit tilbud. Hvis vi begge er tilfredse med udbyttet kan fortsætte samarbejdet og du kan blive den person jeg skal coache til eksamen
 
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael!

I fare for at ''snuppe'' dig for øjnene af Kenneth, så er jeg er snarligt færdiguddannet lifecoach fra Sofia Mannings uddannelse. I den forbindelse skal jeg jo træne en masse for min certificering, og tilbyder i den forbindelse 2 x gratis coaching. Det kan foregår pr. telefon, eller pr. personligt møde - alt efter hvad tiden giver plads til.


Kontakt mig på therese@dbs.dk hvis du er interesseret!

Therese - Coach

Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld - jeg ser først nu at indlæget er skrevet for lang tid siden...  Pinligt...

Dog gælder mit tilbud stadig 
MVH

Therese - Coach


Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Send meget meget gerne en mail til mig på jesper@qtag.dk - så vil jeg meget gerne lige fortælle dig nærmere. På forhånd tak. ;-)

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)