Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Celebrating 1002 back links in four months+ :-)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Tillykke med det, flot gået

I burde kigge på at få en affiliate program - http://www.firebox.com/admin/affiliate og http://www.iwantoneofthose.com/affiliates.do har begge et affiliate program med stort susces. De køre begge på AffiliateWindow som er et godt affiliate netværk, så du burde kunne nå ud til en masse affiliate som passer til dine produkter hurtigt.

tak for tippet, den vil jeg lige følge op på, thumbs up :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:49

Sådan lidt offtopic, så er det faktisk en super flot hjemmeside I har. Er det dig der har lavet den?

Tak :-)

Kan desværre ikke tage æren for designet og programmeringen -  selvom jeg er uddannet multimedie designer så har jeg købt hjælp i udlandet, da jeg har fuldtidsarbejde ved siden af :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 19:15

TomClausen:

Rigtig mange af mine links er fra artikler skrevet af folk med forstand på tekster og handler om gadgets og toys og uploadet til goarticles og ezine med en høj pagerank, samtidig er teksterne med keywords vi har nøje udvalgt og kørt SEO kampagnerne efter,at du automatisk går ud fra at det er skod links vi har er mig en gåde!!?

Du kunne evt spørge mig først inden du antager at vi ikke ved hvad vi laver?

vh Tom

Hej Tom,

Det var på ingen måde ment som kritik eller skjulte anklager om, at I ikke ved, hvad I foretager jer. Når I har gode resultater på de søgeord, I går efter, er det jo det bedste bevis for, at det går fint.

Min kommentar gik udelukkende på, at antal links ikke nødvendigvis er den bedste succesparameter.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)