Når Matt Cutts skriver at det er noget der kan blive aktuelt som en kommentar til dette er der nok noget om snakken ,
Tror jeg skal kigge efter en hurtige server med kun min side på , så åbner min side hurtigere og folk får en bedre oplevelse får hurtigt sine informationer og nu kan det også komme til at betyde en højere placering på google ,
Takker for linket , så er jeg forbedret på den nye google opdatering
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
jeg mener jeg forstod det sådan man skulle have en god server , der er stabil uden for mange hjemmesider på , der findes jo nogle der har 1000 vis hjemmesider på deres server og mange gange er det svært at komme ind på disse hjemmesider ,.derfor denne google opdatering måske snart
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad er årsagen til at du giver dine indlæg engelske titler?
Med venlig hilsen
Flemming
Hej Flemming,
det er såmænd ikke noget jeg tænker over, det falder mig bare meget naturligt da jeg bor og arbejder i UK, alt foregår på engelsk og hvis man vil være med forrest i Business så kan man ligeså godt få engelsk godt ind under huden, så tror jeg også på at man er bedre rustet når engang ens virksomhed begynder at vokse og man skal til at bevæge sig ud over DK's grænser. Det er mit indtryk at DK hele tiden er lidt bagefter fordi alt foregår på dansk som meget få mennesker snakker sammenlignet med resten af verdens business områder.
All the best, Tom (short for Thomas here in UK) :-)