Lad mig sige det på en anden måde INGEN kan lave en side som står til ALLE styre systemer samt temaer.
Jeg er enig. :)
Jeg må så indrømme jeg ikke var klar over temaet havde indflydelse kan du uddybe det lidt nærmere ?
Mit tema på min Ubuntu Linux-installation hedder Shiki-Wise, og min scrollbar er 15 px bred, når vinduet er maksimeret. Skifter jeg til temaet "High Contrast Large Print Inverse", er scrollbaren 26 px bred.
Sidder du på en Windows-maskine, kan du også skifte temaer, og så vidt jeg husker, kan det sagtens have indflydelse på bl.a. scrollbar, vinduesrammer osv.
Husk desuden naar du tilpasser dit design til 1024, at lave noget for de folk der sidder med en bredere skaerm. Det er ikke noget vaerre end at se paa en skaerm hvor halvdelen er en kedelig baggrund, saa proev at bevaeg dig ud i nogle procenter istedet for pixels
Jeg har stortset så længe jeg kan mindes lavet mine designs i max 950pixel da den kan ses optimalt af snart alle der har computer... Også giver den også god plads hvis det drejer sig om et community... :)
Som andre skriver så vil jeg også gå efter de 960px i bredden.
Her er der en meget benyttet CSS metode - 960 Grid System til netop denne bredde. Se demo her . Her er en anden som sjovt nok ikke kun forholder sig til de 960 px i bredden men som samtidig er fleksibel. http://www.designinfluences.com/fluid960gs/
På mit website er der lavet en wrapper som placer alt indhold midt i browseren lige meget hvilken opløsning folk har. Denne wrapper er 940px bred, hvilket jeg synes er meget passende på de fleste skærme. Jeg bruger i øvrigt en Wordpress template til mit website, men der er jo mange muligheder.
Jeg ville nok vælge et sted mellem 800px - 1024px, for at det ser bedst ud på flest muligt opløsninger.