Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fremstilling af flasker til Cider

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogle iblandt jer der ved hvem der producerer flasker til drikke som Cider, breezer mm.

mvh.

Henning

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Har du overhoved selv forsøgt at undersøge det f.eks via google eller andre kilder ?

 

 

 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange forskellige producenter af flasker og mange forskellige former. Jeg har adgang til producenter af klare plastflasker - Hvor mange skal du bruge ?

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Sagen er at jeg lige nu har kontrakt og eneforhandling af en helt ny type Cider baseret pa vodka, og interessen er temmelig stor, men de vil ikke have den leveret i producentens flaske, lige nu er den i en 500 ml, men skal gerne ned i en 330 eller 275 ml, jeg har googlet frem og tilbage og finder ikke rigtigt frem til det rigtige, gastronomien vil gerne have noget der minder lidt om ice eller en brezer.

Jeg skal bruge omkring 150.000 stk. pr mdr.

med venlig hilsen

Henning Clausen

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

skal bruge omkring 150.000 pr mdr. lige nu har jeg en 500 ml, men vil gerne ned i en 330 eller 275 ml, det er en helt ny type Cider med vodka og interessen er temmelig stor

med venlig hilsen

Henning Clausen

 

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Jeg ser lige hvad de kan klare - vender lige tilbage

Fra Poznan
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

Fra Hillerød
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv http://www.systempack.de/. Ring/skriv til Michael, han snakker godt engelsk og de kan skaffe alle flasker til fornuftige priser

Med venlig hilsen

Allan Poulsen

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1874
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er hundredevis af leverandører af flasker men i det segment du går efter skal du også tænke på det danske pant/retursystem. Så vidt jeg husker er holmegaard også store producenter i Danmark, mend eksempelvis Rexam i Langeskov er del af en af verdens største grupper.

Du bør tage på en pak/emballagemesse - ScanPack var i Oktober, men specielt på de tyske vil du møde dusinvis af kompetente leverandører

Der fandtes tidligere et magasin der hed pakmarkedet i danmark, og det kan hjælpe hvis det stadig eksisterer.

 

MVH jens

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)