Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af design

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Go''hejsa...

 

Jeg har i et par dage siddet og diskuteret lidt frem og tilbage med en ang et design - jeg har endnu ikke lyst til at fortælle hvilken part jeg repræsenterer for ikke at få nogle til at skifte mening alene pga det men vil kun fremlægge det der er sagens kerne. Det hele drejer sig om følgende design; http://85.218.165.48/cmsimple26/index.php

 

De primære ting der gerne må tages stilling til;

 

1. Det grundlæggende layout - indtryk , effekt, ?
2. Er der opnået et unikt/specielt/progressivt resultat ?
3. Er den brugervenlig og nem at overskue/browse?
4. Eventuelt - andre inputs

 

For at sige det mildt så er vi så godt som så uenige som det overhovedet kan lade sig gøre at være så med lidt input fra nogle udefrastående ville nok ikke kunne skade :)

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg håber ikke du repræsentere designeren, for ja, det er ikke imponerende.

1. Det grundlæggende layout - indtryk , effekt, ?
Det hele ser halvfærdigt ud. Logo''et ser pixel''eret ud. Billeder i toppen kastet lidt for hurtigt sammen. Baggrunden ser underlig halvfærdig ud. Eftersom det er modeller, ville jeg forvente noget mere lækkert, stilet og frækt.
2. Er der opnået et unikt/specielt/progressivt resultat ?
Ikke rigtigt.
3. Er den brugervenlig og nem at overskue/browse?
Tja - menu strukturen er simpel som den er nu. Men mange steder hvor folk må tænke.

Hvad er en mailform? Ahh kontakt formular. Under den, hvad skal man udfylde - og evt, et navne felt.

Gallery - hvorfor står dette på engelsk?

Søgefunktionen er godt gemt. Og mangler der ikke en mouseover effekt så folk kan se de kan klikke på søg

Hvorfor kan man ikke klikke på logoet?
4. Eventuelt - andre inputs

Hvorfor skal man kunne trykke på login? Admin må have en anden adresse at gå ind på siden via.

 

Det var lige en hurtige gennemgang, håber det kan bruges i den vidre proces.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..

Det er altid træls at skulle give negativ feedback, men man kan jo altid håbe på at det kan bruges til noget..

For det første, så bryder jeg mig slet ikke om dit farvevalg.. Den grå du bruger, er simpelthen ikke flot sammen med din meget gammel-agtige grønne..
Derudover så er det norgle ret gamle billeder der  er på , ser det ud til..

Du burde måske få en professionel indenfor dette felt, til at kigge på det..

Så lige hurtigt på din egen hjemmeside, og det der lige umidlbart sprang i hovedet på mig var, at du arbejdede indenfor IT-support og sådan.. Selv om du så kan lave noget hjemmeside også, burde du måske have en professionel til at kigge på designdelen..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Det hele virker, som Kristian skriver, meget ufærdigt. Det er ganske enkelt. Det indtryk, jeg får, er: Der er ingen sammenhæng mellem tingene, der er ikke tænkt over farver, skrifter, budskaber, indtryk, stil - generelt set vil siden ikke sælge modeller, hvis det er det, der er meningen.
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
1. Roligt og harmonisk design - pæne billeder.

2. Ja , har ikke set samme type design før.

3. Jeg havde selv nemt ved at finde rundt på siden - men syntes der mangler meget indhold.

4. Der er en fejl i Galleri - bundbjælke vises forkert - ellers er det en en pæn side - lidt spændende med den baggrund.

Dog ser der ud til at vær nogle mangler i indhold.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jamen - velkommen til "quitepissed". Altid lækkert med nye folk på amino :)



Med det samme vil jeg så gerne løfte sløret for at jeg ikke er kreatøren af denne side men nærmere kritisøren (hvis det ord findes).



Samtidig skal det nok også nævnes at "quitepissed" er kreatøren bag designet og derfor nok ikke hel så objektiv i sin bedømmelse som de øvrige hidtidige kommentarer i denne tråd :)



Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder til, I er meget fjernt fra hinanden. Og at bringe det op i et offentligt forum gør nok ikke sagen bedre. Måske var det bedre at afbryde samarbejdet og komme videre, inden det kan blive endnu værre. Hvis ikke I ligefrem begge er indstillede på, at dette kan tages som en spøg...

KH: Bettina

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette var skam et seriøst forsøg fra min side på at for bragt flere meninger på banen - og jeg er ked af hvis det er blevet opfattet som andet. Vi kender ikke eller samarbejder ikke med hinanden på andet end designvurderingsplan - indlægget er, og var, helt og aldeles et forsøg på at få bragt flere informationer på banen så der var noget at arbejde videre med for begge parter.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg undskylder, hvis jeg har trådt nogen over tæerne med det sidste, jeg skrev... Det er blot det indtryk, jeg får.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ovenpå afsløringerne af Rudy Frederiksen, og den efterfølgende debat, tror jeg at det er ekstra vigtigt at websites om modelarbejde fremstår 100% seriøst og sobert. Et website som ser meget hjemmefabrikeret ud sender hurtigt et forkert signal. Og jeg er ked af at sige det, men det site som vi er blevet bedt om at se på i denne tråd ligner alt for meget en lyssky forretning!

Man kan selvfølgelig sige, at et lækkert og professionelt design ikke udelukker at der sidder en gammel gris bagved. Men på den anden side, hvorfor så plante tvivl hos websitets besøgende?

mvh Carsten
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)