Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle ideer til god markedsføring for et så unikt produkt som dette.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har for nyligt startede hjemmesiden www.vuggevisen.dk, og jeg har fået super god respons fra mine kunder. Jeg mener jeg har et meget unikt produkt, men mangler lidt ideeer til den bedste markedsføring, og til den billigste pris, da jeg som nystartet har et meget lille markedsførings budget.

Hvad vil i vurdere er værd at kaste penge efter mht markedsføring.

Det skal lige tilføjes at siden har vi selv lavet for små penge, så den ser måske ikke så smuk ud som en designer og 100.00 kr kunne få den til:)

Jeg håber på god feedback.

Mvh Jesper Holm

www.Vuggevisen.dk /jbhgruppen.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:04

Du kunne stille en vugge op i gågader og sætte dine sange på

Og så et stort skilt med din webadr.

Måske det kunne bruges

Mikkel

Fra Børkop
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 16:10

Hej Mikkel. Det var dælme da en interessant ide.

Takker mange gangeSmile

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:21

Hej Jesper

Din vej frem handler udelukkende om at få skabt lidt omtale hist og her, det eneste du investere i det er din egen tid.Det kan have rigtig god effekt hvis man har et unikt produkt og det har du!

Jeg ville finde ud af hvem der kunne have interesse i at købe sangene; du nævner selv nogle eksempler på siden i form af bedsteforældre. Find ud af hvad de læser på nettet og så se om du ikke kan få nogle af de netsider som har dine købeinteresserede som målgruppe til at skrive en lille artikel om hvor unik og anderledes din ide er. 

Der findes også massere af gratis muligheder på sider som facebook, hvor du kan oprette en lille gruppe, side eller lign. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:37

Som klaus skriver, så skal du bare give den gas med reklamering for dit produkt.

Hvad med at pakke bilen og tage 14 på tur rundt og lave reklame? Dette kunne være i eks:

• Børnehaver
  • På legepladser
  • Til banko (de gamle er vilde med at give deres børnebørn gaver)
  • Til fødselsforberedelse og mødregrupper (eller hvad det nu altsammen hedder)

Online er der:

• facebook - en rigtig god chance for at få en masse brugere og få lov til at spamme dem
  • Ring rundt til diverse børne-webshops og hør, om de kunne være interesseret i at sælge dit produkt?

Du skal selvfølgelig også have skrevet et par pressemeddelser, som du kan smide i de lokale aviser og til diverse blade og magasiner. Bare send masser rundt - der skal nok være nogen, der gider poste det.

WEBSIDEN

Du bør arbejde med din hjemmeside. Den du har nu er grim og uinteressant (beklager, men det mener jeg ;P).

Smid evt. en wordpress løsning på din webside. Herefter skal du blot benytte en af de standardskabeloner, som der er. Så har du en side kørende. Find evt. en gut herinde fra, der vil lave opsætningen for dig. Det kan vist fås til helt ned under 1000kr herinde. Jeg mener ikke du bør neglicere hjemmesiden, for i min verden er den du bør henvise til igen og igen, når du laver "IRL" reklame.

Derudover bør du smide en masse eksempler på sange på jeres hjemmeside. Ingen gider jo købe et produkt af jer, hvis de ikke har den fjerneste anelse om hvad de får? Slutteligt ville det jo være smart at lave siden til en lille webshop - det behøver ikke koste alverden; men er budgettet helt stramt, så vent lidt med det.

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 16:48

jbhgruppen:
så den ser måske ikke så smuk ud som en designer og 100.00 kr kunne få den til:)

Jeg kan bestemt anbefale dig at bruge lidt ressourcer på at få siden lavet, så den er til at holde ud at se på.

For mig er det faktisk deprimerende at se på den, selvom jeg godt kan se ideen med den.

Spørg her på Amino, om der ikke skulle være en designer, der har et godt råd, som kan hjælpe dig til at få en lækker side - en indbydende SALGS-side.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)