Som klaus skriver, så skal du bare give den gas med reklamering for dit produkt.
Hvad med at pakke bilen og tage 14 på tur rundt og lave reklame? Dette kunne være i eks:
- Børnehaver
- På legepladser
- Til banko (de gamle er vilde med at give deres børnebørn gaver)
- Til fødselsforberedelse og mødregrupper (eller hvad det nu altsammen hedder)
Online er der:
- facebook - en rigtig god chance for at få en masse brugere og få lov til at spamme dem
- Ring rundt til diverse børne-webshops og hør, om de kunne være interesseret i at sælge dit produkt?
Du skal selvfølgelig også have skrevet et par pressemeddelser, som du kan smide i de lokale aviser og til diverse blade og magasiner. Bare send masser rundt - der skal nok være nogen, der gider poste det.
WEBSIDEN
Du bør arbejde med din hjemmeside. Den du har nu er grim og uinteressant (beklager, men det mener jeg ;P).
Smid evt. en wordpress løsning på din webside. Herefter skal du blot benytte en af de standardskabeloner, som der er. Så har du en side kørende. Find evt. en gut herinde fra, der vil lave opsætningen for dig. Det kan vist fås til helt ned under 1000kr herinde. Jeg mener ikke du bør neglicere hjemmesiden, for i min verden er den du bør henvise til igen og igen, når du laver "IRL" reklame.
Derudover bør du smide en masse eksempler på sange på jeres hjemmeside. Ingen gider jo købe et produkt af jer, hvis de ikke har den fjerneste anelse om hvad de får? Slutteligt ville det jo være smart at lave siden til en lille webshop - det behøver ikke koste alverden; men er budgettet helt stramt, så vent lidt med det.