Mange tak for jeres svar Jeg kan godt se at lidt af problemet ligger i at hun ikke selv er den store computerhaj. Mht. til "Skoda vs. Mercedes" så var hun i forvejen træt af Danaweb og jeg tror at det er hendes frustration over hendes egen manglende kompetence, der gør at hun "opfinder" mangler i Magento, som jeg ellers syntes er et fantastisk system. Helt specifik ønsker hun en knap, som kunden kan vinge af, så de kan afhente varen i den fysiske butik, i stedet for at få den tilsendt. Det er klart at hvis man ønsker nogle muligheder i Magento, som ikke er en del af "standard pakken" så kan man godt komme i den situation, at man skal betale nogle for at lave det, men det er der jo ikke noget usædvanligt i. |
Therese Svendsen:Helt specifik ønsker hun en knap, som kunden kan vinge af, så de kan afhente varen i den fysiske butik, i stedet for at få den tilsendt.
Det er klart at hvis man ønsker nogle muligheder i Magento, som ikke er en del af "standard pakken" så kan man godt komme i den situation, at man skal betale nogle for at lave det, men det er der jo ikke noget usædvanligt i.
Kunne man ikke bare lave en forsendelsesform der hed "Afhentning" som selvfølgelig kostede 0 kroner? (lige top of mind)