Hej folkens Jeg er pt ved at forhandle om at købe en komplet webshop med tilhørende varelager. Jeg har selvfølgelig bedt om at se regnskab og bekræftelse på at leverandørene også vil sælge til mig til samme pris.
Er der andre ting jeg skal huske? Hvorledes gør jeg med en salgskontrakt? evt. et link til én eller pris på at få lavet en? mvh Peter |
Jeg har ikke noget link til udfærdigelse af kontrakt til dig, men det er nødvendigt, at du laver een eller får lavet een. Søg evnt efter en kontrakt på engelsk - kig måske på entrepreneur magazines hjemmeside, og se om de ikke har et link til en kontrakt. Du skal være sikker på, at den business du køber feks ikke har noget udestående gæld, og hvis de har det, så skal deres gæld til feks leverandører ikke berøre dig. Du skal sørge for at få overført domænet til dig selv, og evnt få sælgers revisor til at godkende de tal, du har fået fra sælgeren. Har du prøvet at google firmaet, så du er sikker på, at der ikke er utilfredse kunder/verserende sager? Men sørg for at få det hele skrevet ned for din egen skyld, og held og lykke med købet, mvh Pernille