Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god fax-printer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle hjælpsomme folk.

Jeg søger en god printer-scanner-kopimaskine til mit lille en-mands-firma. Kan I anbefale en god én til maximum 2500 kr?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Jun 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:08
Det afhænger naturligvis af dit behov, herunder specielt hvor mange prints du laver samt om du har høje krav til grafik osv. Jeg har en Brother DCP-310CN som jeg er umådeligt glad for. Den kan printe, skanne og fotokopiere. Den er et par år gammel, så den er helt sikkert overgået flere gange i pris/performance.

Som fax bruger jeg en web-bseret fax-service der hedder Send2Fax (send2fax.com) som fungerer upåklageligt, når man lige har forstået hvordan telefonnumrene virker. Gennem den service kan jeg både sende og modtage fax via min email, så det er ganske let. Den koster vist USD10 pr måned.

/Claus Wøbbe

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 15:17

Jeg er glad for min

Brother MFC 7420  , lydsvag , tager skarpe kopier, kan kopiere både gennem feeder og på glasplade.

god hastighed på fax.

Pris ca. 2000,- + moms

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 16:27
Et godt bud er den nye HP C6180. Den har:

- Stand Alone Fax

- Scanner
- Printer (self :)
- Kopi
- Wireless
- "Alm." Netværk
- Ark-føder
- Seperate blækpatroner

Den kommer i handlen i disse dage, og jed ved, at bilka har dem i sortiment tidligst næste uge. Prisen er ca. 2000.

Læs mere om den her http://www.shopping.hp.com/webapp/shopping/product_detail.do?landing=printers&storeName=storefronts&category=all_in_ones&a1=Primary+usage&v1=Photo&product_code=Q8181A%23ABA

Lorte lang URL :) Det skal lige siges, at jeg har noget med HP at gøre, ikke bilka ;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)