Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis nyhedssystem til klubber m.m.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Go''aften,

Vi har lavet et nyhedssystem til hjemmesider, som vi gerne vil give gratis til alle hjemmesider der ikke tjener penge (noncommersielle?).

Vi arbejder også for tiden på en startside til hele Danmark, og de der skriver nyheder med det gratis system kan med kun et klik få deres nyhed ud på startsiden, sammen med et link til deres hjemmeside, og på den måde endda få gratis reklame

Det som jeg så tænkte, var om i måske ved om nogen der kunne bruge sådan en løsning og noget gratis reklame.

Mvh
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
hvis det skal være sådan at de med et enkelt klik kan få deres nyheder ud på forsiden, skal du vel også finde forholdsvis seriøse noncommercial sider, som også kan være interessante for den almene dansker.

Som jeg forstår det, kan jeg altså logge ind på den her startside, og risikere at der en nyhed fra den lokale counterstrike liga i odder, men 2 timer senere kan jeg læse en nyhed om lystfiskeri i italien?

Konceptet lyder ellers spændende.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Du er god til at sige det

For en tid siden fandt vi på et system der kan finde ud af om nyheder er interresante, og når der bliver en masse nyheder på siden, vil systemet gå igang med at sortere nyhederne, så de bedste og mest interresante bliver fremhævet, og de andre bliver holdt lidt i baggrunden.

Det bliver også sådan at useriøse skribenter vil blive blokerede, så de ikke kan lægge nyheder ud på siden.

Mvh
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder smart og intelligent.

tror rigtig mange kunne bruge et nyhedsystem hvis det er udviklet så det er nemt at sætte op, nemt at sætte ind i nuværende design. Og ikke kræve de store serversprog.

Hvordan i kommer ud til kunderne var måske at udsende en presse medelelse som kommer ud til mange, og er billigt. Jeres ide lyder forholdsvis unik, og derfor tror jeg også rigtig mange ville kunne finde på at skrive en artikel om det.

Min første tanke var også et sted som eksperten.dk hvor der ofte er nogle der søger den slags, men her er nyhederne nok nede på et niveau der ofte vil kaldes meget useriøse.

Glæder mig til at se mere til ideen, som sagt så lyder det ski** spændende.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

En lidt anden ting var at lave jeres system sådan at man ikke var forpligtet til at bruge jeres nyheds system for at komme med i jeres startside portal.

Tror rigtig mange store sider i forvejen har et nyhedsystem de vil have lov til at bruge. Men gerne ville med i sådan en ordning som i har gang i.
 
Ved dog ikke om i allerede har taget højde for det.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for svar

Jeg vil kigge nærmere på det med at lave en pressemeddelse.

"En lidt anden ting var at lave jeres system sådan at man ikke var forpligtet til at bruge jeres nyheds system for at komme med i jeres startside portal.
Tror rigtig mange store sider i forvejen har et nyhedsystem de vil have lov til at bruge. Men gerne ville med i sådan en ordning som i har gang i."
Det har vi taget højde for, ihvertfald teknisk set. Vi mangler dog, lige at finde ud af hvordan man kommer godt ind på dem der allerede har et godt nyhedssystem, uden at de skal blive alt for forvirrede.

Mvh
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm... er der nogen der ved hvor meget det ville koste at få lavet sådan en pressemeddelse?

Mvh
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har ikke prøvet www.pressbox.dk selv endnu, men jeg overvejer det.

Deres priser er ikke så dyrer og det bliver sendt rundt til rigtig mange steder.

Det er en nem løsning, men hvis du vil i de store aviser er en personlig henvendelse nok bedre.
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak Martin...

Ved du nogenlunde hvilke priser der er er tale om f.eks. 1.000, 10.000 eller?

Mvh
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Så vidt jeg kan læse mig frem til koster selve udsendelsen 450 kroner, hvis du så skal have en journalist til at udforme denne pressemedelelse skal du nok lige kontakte dem og høre om en pris. Da jeg ikke kan finde priser på det nogen steder på siden.

Presse medelselsen vil blive sendt rundt til knap 32000 læsere, og 1200 fag folk. Her kan du jo så være heldig at nogle af disse fagfolk (journalister etc) finder din historie interessant og skriver en nyhed om det.

Derudover er det jo helt gratis at kontakte diverse nyhedskilder hvor du mener din nyhed kunne være interessant, og høre om de vil skrive lidt om dit produkt.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)