Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Webshop + ide af varer

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen

Godt at du kunne bruge det.

Hvor skal shoppen åbne ???

Du nogle fede gummisko (Go straight Dundee in these Paverunner Crocs. Features crocodile-printed leather and running construction. Imported. Fabric: 100% Leather and Man Made Material. )

Vi snakkes ved

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:18
Hej Anne.

Det er ikke fastslået om hvor butikken skal ligge eller hvornår. Lige p.t. kommer alt salg til at foregå via nettet og evt. P2P salg.

Men hvis shoppen skal åbne et sted vil dette sikker blive i nordsjælland (er et rigeligt stort område til at starte med som "lille" iværksætter).

Shoppen vil måske først blive launced i 08/09 eller noget i den stil da der først skal laves noget forarbejde.

Håber at høre fra dig

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 14:47
Hej Mathias

Jeg havde skrevet forkert

Jeg mente hvornår web shoppen skulle åbne

Og det er vel ikke først om et par år vel

Anne

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:01
Hej igen.

Nej hehe... bestemt ikke. Jeg regner med at det bliver skudt igang i løbet af næste måned senest starten af december.

Dog vil butikken ikke komme til at ligge på den nuværende host, men derimod på www.2ndedition.dk som en af mine nære venner ejer og har designet og oprettet et webshop system så at jeg på den side af sagen er sikret et system og en hjemmeside som jeg kan opsætte 100% som jeg vil efter mit eget lille hoved.

Men jeg håber at alle jer som har deltaget/deltager i denne tråd vil tage en kigger næste gang jeg laver en tråd om "Preview ''n'' Comment" (regner med at oprette en tråd med lige netop dette navn.

Og hvor jeg selv vil stå som 2ndEdition.

Håber dette var et bedre svar ;)

Tilmeldt 14. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:04
Mathias

hey, er din butik klar nu, hvor kan man gå ind og se på vare???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)